אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיסוי עד הבית או בספא ?

עיסוי עד הבית הוא שירות שמאפשר למטופלים להזמין מטפלים אליהם הביתה ולקבל עיסוי בבית, בסביבה הטבעית והנוחה למטופלים. היתרונות של עיסוי עד הבית הם שלא צריך לנסוע לקליניקה ולבזבז זמן וכסף על חניה, דלק ופקקים וכאשר מתחילים בעיסוי מגיעים רגועים יותר ונינוחים כי חוסכים את הלחץ והעצבים של נהיגה בשעות השיא בעיר.

החסרונות של עיסוי עד הבית הם שאפשר בקלות להפריע לכם וזה יכול להיות חבר שמפתיע בביקור או שכנה שבאה לבקש סוכר וגם יש אנשים שלא מסוגלים לעשות ניתוק מהכל כשהם בבית. אם אתם לא מסוגלים לעשות את הניתוק מהסביבה שאתם בבית כדאי שתוותרו על עיסוי עד הבית ותזמינו תור לקליניקה הקרובה למקום מגורכם. עיסוי בבית מתאים במיוחד כדי להפתיע מישהו או מישהי שרוצים לפנק מבלי לצאת מהבית. זה יכול להתאים ליום הולדת, יום נישואים, קידום בעבודה, ולנטיין דיי, יום האישה הבינלאומי, מתנה להורים, מסיבת רווקים או רווקות, לאישה בהריון, לזוג שמתחתן או סתם מתנה למי שאוהבים.

יש מספר סוגים של עיסוי בבית כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי לנשים בהריון, שיאצו, רפלקסולוגיה, מעורב, אבנים חמות ועוד. איך מתבצע עיסוי עד הבית ? מטפלים מביאים אליכם הביתה ציוד למטפלים לצורך העיסוי וזה כולל מיטות עיסוי שהן בדרך כלל קלות ויכולות להתנייד מהקליניקה לביתכם בלי בעיה וציוד נוסף לפי הצורך כמו אבנים חמות ,מוקסה, מחטים סיניות, כסא עיסוי, מגבת או חלוק, שמנים, כרית, רולר לחיצה ועוד. על מה צריך להקפיד? גם שאתם מזמינים עיסוי עד הבית חשוב לשמור על ההיגיינה ולראות שכל הציוד שהמטפלים משתמשים בו לצורך העיסוי הוא נקי וזה כולל מיטות טיפולים , מגבת, חלוק וכל שאר הציוד.

חשוב מאוד שתהיו לבד בבית ותתנתקו מכל דבר שיכול להפריע לעיסוי כמו טלפונים ניידים ואפילו תכינו שלט קטן וחמוד כמו של בית מלון עם הכיתוב: "נא לא להפריע" ותתלו על דלת הכניסה לבית. תוכלו לבחור גם מוזיקה שאתם אוהבים ולהשמיע אותה בבית בזמן העיסוי. כמה עולה עיסוי עד הבית ? תופתעו לדעת שבלא מעט מקרים אין הבדל במחיר בין עיסוי עד הבית לעיסוי בקליניקה. מחיר עיסוי עד הבית ל45 דקות ליחיד מתחיל ב200 שקל ולזוג מתחיל ב350 שקל. אם מחשבים את מחיר הדלק, החניה וכמובן הלחץ והעצבים בפקקים בדרך לעיסוי אפשר להגיד שזה אפילו זול יותר מעיסוי בקליניקה. יש מטפלים שמציעים עיסוי במקומות מיוחדים כמו חוף הים בתוספת מחיר. אז לא משנה איזה עיסוי בחרתם, תשתדלו להירגע, ליהנות ולמלא מצברים.


אודות מחבר המאמר

מיטות עיסוי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.