אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום – עצות למשקיעים בנדלן

לכל מי שעוסק בנדל"ן ישנו מקור אותו הוא מחשיב למוסמך, ורצוי שיהיו מקורות מסוגים שונים, כגון: עורך דין, יועצי נדל"ן, מקור מוסמך שמכיר את השטח לאורך תקופה של כמה שנים ועוד. כאשר ישנם מספר מקורות שלא קשורים אחד לשני, כך היעדר הקשר ביניהם יכול להיות ערך מוסף לגיבוש דעה משלכם על העסקה. הן השקעה "זולה" יחסית והן השקעה יקרה חייבות לקבל חוות דעת – מכיוון שלכל אחת מהעסקות ישנם הסיכונים האינדיבידואלים הכרוכים בה: נכס זול בעל תשואות גבוהות או נכס יקר בעל תשואות נמוכות יחסית?

פרופיל השוכר הפוטנציאלי

יש לבחון האם דירה או נכס נדל"ן יהיה אטרקטיבי מספיק בשבילו – תוך התייחסות למיקומו. ביחס לאזורים אחרים, ניתן להגדיר מי הקהל המתיישב באזור ומה מידת הביקוש לנכס מסוג זה. האם ישנם יתרונות נוספים פרט לשכונה כמו מיקום הבניין או הנכס ביחס למרכז העיר, למרכזי קניות, האם זו סביבה שקטה, האם הנכס נמצא בתנאי תחזוקה נוחים וטובים.

איתור עסקאות

ניתן לאתר עסקאות תוך שמיעה מפה לאוזן, קריאה בעיתונות המקומית של האזור – לצורך כך ומאחר שמודעות אלו מפורסמות בעיקר בעיתונות הכתובה, אם ההשקעה בחו"ל רצוי להסתמך על מקורות מהימנים אשר קשובים ועוקבים אחר כל תנועה בשוק המקומי של הנדל"ן.  שיטוט באתרי אינטרנט הקשורים לנדל"ן גם עשויה להניב נקודות אור, ולסיום נותרה הדרך הפשוטה וההיולית: נסיעה וסיור באזור המיועד. יש לשים דגש רב גם על נושא העיצוב פנים משום שזהו הגורם העיקרי לעליה במכירות.

בדיקה ראשונית של הנכסים

לכבוד הפגישה המחויבת מול בעל העסקה, יש צורך לערוך עבודת שטח מקיפה החוקרת את האזור ועד כמה שניתן – גם את הרישיונות של הנכס מול הרשויות, וכמו כן להיוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום זה. האם ישנן בעיות פוטנציאליות שעלולות להשפיע על התוכניות באזור ועל הרווחים? זו שאלה שניתן להפנות לעורכי דין ואנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. כיצד ניתן להשביח את הנכס וכמה אתה מעוניין להשקיע גם בקמפיין שיווקי כדי לקלוט את השוכר הפוטנציאלי שלך


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר עוסק בכתיבת תכנים שיווקיים באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.