אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שאתם צריכים לדעת על תיקון שער חשמלי

 

איך ניתן למנוע תקלות בשער החשמלי שברשותי?

תקלות רבות בקרב שערים חשמליים מקורן כבר בהליך התקנת השער-

למרות שרבים סבורים שביכולתם להתקין שער החשמלי שרכשו בכוחות עצמם ובכך לחסוך את עלויות ההתקנה, מן הסתם מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיבצע את העבודה ביעילות ומקצועיות רבה ככל האפשר. לא מן הנמנע שהחברה ממנה תבקשו לבצע את הליך התקנת השער לא תהיה החברה ממנה רכשתם את השער, למרות שאכן מומלץ לבקש מהחברה שסיפקה עבורכם את השער החשמלי להתקין אותו.

 לקראת תום תקופת האחריות מומלץ לבדוק את השער החשמלי שברשותכם באופן דקדקני ופרטני במטרה לוודא שאין בו שום תקלות, שכן עם סיום תקופת האחריות יהיה עליכם לשאת בכל הוצאה כספית הקשורה לתיקון השער.

בנוסף לכך, חשוב לבדוק אם המנוע החשמלי אשר אחראי על הפעלת השער החשמלי שברשותכם לא הוחלף בעשר השנים האחרונות. אורך חיי של מנוע לשער חשמלי הוא כעשר שנים, במידה ואורך חייו של המנוע החשמלי אכן עולה על עשר שנים מומלץ להחליפו מהר ככל האפשר, שכן תפקוד לקוי של המנוע עשוי לפגוע הן בתפקוד השער החשמלי עצמו והן במערכת ההפעלה שלו ובכך לגרום נזקים שעלולים להביא להוצאות כספיות גדולות שכדאי להימנע מהן.

 

מה עושים לאחר שהתגלתה תקלה בשער החשמלי?

עצם העובדה שרכשתם שער חשמלי מחברה מסוימת לא מחייבת אתכם לקבל שירות לשער חשמלי כגון תיקון תקלות מאותה החברה. במידה והתגלתה בשער החשמלי שברשותכם תקלה טכנית כלשהי, אתם רשאי לפנות לכל חברה או איש מקצוע שמציעים לכם הצעה אטרקטיבית במטרה לתקן את התקלה. חשוב שתדעו כי לאחר שקיבלתם שירותי תיקון מחברה מסוימת תוכלו להזמין איש מקצוע שיערוך ביקורת על איכות התיקון כדי לוודא שאכן קיבלתם שירות אמין ואיכותי, ושלא נפלתם קורבן לאיש מקצוע לא מנוסה.

 

לאחר שרכשתם שער חשמלי הקפידו על כך שיותקן הלכה למעשה ולא פחות חשוב, עשו כל שביכולתכם כדי למנוע תקלות עתידיות שיגרמו לכם עוגמת נפש ואולי אף הוצאות כספיות.

חשוב להקפיד על כך שרכשתם שער מחברה אמינה,מקצועית וותיקה שתספק לכם אחריות על המוצר ותעניק לכם תמיכה איכותית ושירות אדיב מהיום בו תרכשו את המוצר ועד הרגע בו תסתיים תקופת האחריות שחלה על השער החשמלי שברשותכם.

 


אודות מחבר המאמר

 

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת שערים חשמליים לבית ולעסק, שירות לשער חשמלי ותיקון שלטים לשער חשמלי .

לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.