אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות השער החשמלי למיגון הבית

 

למה יש לי צורך בשער חשמלי?

בימינו אנו,שער חשמלי הוא הפתרון היעיל והפשוט ביותר לשמירה על רכושנו וכן על הפרטיות לה אנו זכאים. הצבת שער חשמלי בפתח מתחם החנייה בו שוכן כלי הרכב שלנו מאפשרת לנו לדעת כי האוטו שלנו מוגן. יתר על כן, השער החשמלי מונע מעוברים ושבים התרים אחר מקום חנייה ללא הועיל להחנות את רכבם במתחם החנייה המיועד לכם.

סוגי שערים חשמליים

כיום קיימים סוגים רבים של שערים חשמליים, כאשר הנפוצים ביותר הם שערים סטנדרטיים הנפתחים כלפי מעלה ושערי כנף (או דו כנף) שבניגוד לשערים סטנדרטיים נעים כלפי חוץ ואז כלפי פנים. יתר על כן, קיימים גם שערים קונזוליים שהינם שערים הנגררים על מסילה הנמצאת על הקרקע כאשר קיימים גם שערים קונזוליים מרחפים.

התקנת שערים חשמליים

בשנים האחרונות שערים חשמליים רבים החלו להגיע בערכות במתכונת "עשה זאת בעצמך".

רבים מקלים ראש בכל הקשור להתקנת שער חשמלי וסבורים כי הם יכולים לעשות זאת בעצמם, אך חשוב לדעת כי התקנה לקויה של שער חשמלי תביא לשחיקתו במהירות וכן תגרום לו להתקלקל מהר מהרגיל ובמקרים יוצאי דופן היא אף עלולה להסתיים באסון. מסיבות אלו חשוב להקפיד על כך שהשער החשמלי שרכשתם יותקן על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה.

תפעול שערים חשמליים

אופן תפעול השערים החשמליים היה פשוט מאז ומתמיד. שיטת ההפעלה הנפוצה ביותר היא באמצעות שלט לשער חשמלי, אך בשנים האחרונות פיתוחים טכנולוגיים שונים הביאו לכך שכעת ניתן לפתוח את השער החשמלי שברשותכם באמצעות מכשיר הפלאפון או על ידי הבהוב באורות הרכב כלפי עינית המחסום.

 איך לבחור חברה שתספק לנו שער חשמלי?

במידה ואתם מעוניינים ברכישת שער חשמלי חשוב שתוודאו כי החברה ממנה אתם עתידים לרכוש את השער היא חברה אמינה וותיקה בעלת ניסיון בשוק השערים החשמליים.בנוסף לכך, חשוב להקפיד על כך שהשער נמצא תחת אחריות החברה ולבדוק את משך תקופת האחריות והנזקים אותם היא מכסה . אל תתביישו לשאול מכרים על איכות השער שברשותכם וכן על איכות השירות והתמיכה הטכנית לה הם זוכים מהחברה שסיפקה עבורם את השער החשמלי.

 

 


אודות מחבר המאמר

 

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מנוע לשער חשמלי, תיקון שלטים לשער חשמלי ושירות לשערים חשמליים.

לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.