אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלון אידיאלי

 

פרט מאוד חשוב ועקרוני בבית הוא החלון. דרך החלון נכנס האור והאוויר. החלון הוא המאפשר לנו לראות את הירוק שמבחוץ, הנוף, הסביבה הטבעית, לא רק לראות כשפותחים את החלון יכולים אנחנו לשמוע את ציוץ הציפורים, רעש הגלים בים, חיוכים של הילדים הגנים. החלון הוא הפותח לנו עולם חדש, תקווה, שמחה ושלווה.

לשם כך, החלון מהווה פתח וכניסה לחידושים ודברים טובים.

אולם, אנשים המתגוררים בעיירות הגדולות, המלאות בכבישים, רכבים, זיהום באוויר ורעשים של צופרי מכוניות – החלונות בשבילם לא מהווה פתח לנופים יפים במיוחד, לרבות הזריחה והשקיעה שלא ניתן להחביאם ולהסתירם. ולאנשים הללו החלונות גם יכולות לבוא לתרום בצורה טובה ע"י מניעת חדירת הרעש החיצוני לתוך הבית עם עבודת איטום ובידוד.

כיום קיימים חלונות מעוצבים חיצונית בצבעים מגוונים ומחומרים שונים, כמו חלונות אלומיניום, חלונות עץ אלומיניום, חלונות בלגיים ועוד.

מהי מטרת חלונות אלומיניום?

חלונות אלומיניום יכולות לגרום לבית להראות אחרת גם בצורתם חיצונית, וגם באפשרויות השונות של פתיחת החלון.

דבר נוסף שחלון אלומיניום מציע הוא הבידוד תרמי המועיל בכל ימות השנה. בזכות יתרון זה של חלונות אלומיניום ניתן לחסוך בהוצאות בימי החורף עם חימום ובימי הקיץ עם קירור ומזגנים.

החלונות האלו הפכו בימינו להיות הסוג הנפוץ והמבוקש ביותר בין האנשים שרוצים לשפץ את דירתם, או משרדם וניתן לעשות זאת יחד עם שאר עבודות השיפוץ כמו החלפת ריצוף, איטום גגות, צביעה וכו'.

חלונות הללו הם קלים ביותר לניקוי, ניתן לבקש מנותן השירות כמה טיפים ועצות שיועילו לכם על חיסכון בעבודות הניקיון.

תריס חשמלי

ניתן להנות מחידוש נוסף הקיים בשוק שהוא תפעול של תריס חשמלי. התריס הוא נוחות גדולה לאנשים משום שהם יכולים עם שלט לכוון לחלון וכך לפתחו או לסוגרו, ללא צורך להתקרב למקום.

 

רשת נגד יתושים

לכל סוג של חלון אלומיניום בעל גודל ועיצוב שונה ניתן להזמין רשת נגד יתושים, וכך להפסיק לסבול מכניסת היתושים ומעקיצות החרקים המעופפים. לרשתות הללו יש סוגים שונים עם מאפיינים מגוונים בהתאם לדרישות הלקוח. לדוגמא: אם הלקוח רוצה רשת להרחקת יונים, החורים יהיו יותר גדולים ומיוחדים למטרה זו. אמנם, אדם המתגורר באיזור מדברי המלא בזבובים ויתושים זקוק לרשת יותר ספציפית בעלת חורים קטנים ממש.

כל השירותים הללו באים עם שנים של אחריות ושירות תיקונים ומענה בכל בקשה ושאלה. ועוד לפני קנייה והזמנה, חשוב לדעת שזכותו של כל אחד לקבל ייעוץ והדרכה (בחינם), לגבי המוצר בו הוא מעוניין, וכן ניתן להזמין איש מקצוע כדי לראות את האיזור ולהמליץ על גדלים ועיצובים המתאימים ביותר לבית/משרד שלכם. 


אודות מחבר המאמר

 

יורוסטייל דואגת לשימור אנרגיה ולבניה ירוקה ע"י ייצור, שיווק והתקנה של חלונות פולימרים וחלונות אלומיניום בעלי רמת בידוד גבוהה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.