אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שגרת טיפולים - עוזרת במניעת מחלות

כולנו רוצים חיוך של מיליון דולר, עם שיניים נקיות, לבנות ובריאות. למעשה ברוב המחקרים שנעשו מאז ומעולם, אנשים ציינו את השיניים (ולא את העיניים, כפי שרבים טועים לחשוב) בתור הדבר הראשון שעליו הם מסתכלים כשהם פוגשים אדם חדש, במיוחד אם זה בהקשר רומנטי.

מעבר לצד הלא אסתטי, לשיניים לא מטופחות יש גם השלכות רגשיות: הן מהוות גורם מרתיע מאד בכל פגישה בין אישית, החל מפגישות רומנטיות ועד ראיונות עבודה.

בכל מפגש כזה, רומנטי או עסקי, נשאלת הרי אותה שאלה: איך הבן אדם שמולי מתייחס לעצמו? האם הוא מכבד את עצמו? מטפח את עצמו? האם יש לו מראה מכובד ואסתטי מספיק כדי שאצא אתו / אשכור אותו לעבודה? לשיניים יש מקום נכבד בתשובה שהאדם מולך נותן לעצמו.

בנוסף, שיניים קלוקלות הן גם מקור לשלל בעיות שעלולות להתפתח למחלות קשות ולא רק באיזור הפה - רק לאחרונה פורסם מחקר שגילה קשר בין התקף לב ובין דלקת חניכיים.

רוב בעיות השיניים נגרמות בגלל בעיות בחניכיים, והגורמים לבעיות בחניכיים הם רבים, מגוונים - ולרוע המזל יומיומיים - מה שמסביר מדוע רוב האוכלוסייה סובלת מבעיות חניכיים בתדירות זו או אחרת.

מחלות שגרתיות וכרוניות והרגלים מזיקים כמו עישון או חוסר הקפדה על ניקיון השיניים עם חוט דנטלי, מאיצים את התפתחות החיידקים ואת מחלות החניכיים השונות.

אז מה, תגידו, אם נקפיד על היגיינה מירבית, לא נעשן ונחיה כמו נזירים, אז לא תהיה לנו אף פעם דלקת חניכיים? לצערנו התשובה שלילית. אי אפשר להתחמק מהדלקות או מבעיות החניכיים השגרתיות, אבל אפשר ועוד איך למנוע מהן להתפשט למחלה חניכיים - בעזרת טיפולי חניכיים קבועים.

שגרת טיפולי חניכיים צריכה להיות מותאמת באופן אישי לכל אדם על פי גילו ומצבו הבריאותי. בגיל צעיר, אם אין מחלות כרוניות כגון סוכרת, והמטופל אינו מעשן, ההמלצה היא להגיע אחת לשישה חודשים לניקוי אצל שיננית, הסרת פלאק ובכלל בדיקה של מצב החניכיים והשיניים.  בגיל מבוגר יותר ההמלצות הן להגיע לעיתים תכופות יותר.

שגרת טיפולי חניכיים המתבצעת בזמנים קבועים לא רק מונעת הידרדרות והסלמה של מחלות חניכיים, דלקת חניכיים ועוד - היא גם מונעת בעיות בשיניים שלא תמיד אנו מקשרים עם טיפולי חניכיים בסיסיים ופשוטים.

כל הטיפולים היותר "מסובכים" כביכול, כמו עקירות שיניים כירורגיות, השתלות שיניים ועד לניתוחים המתקיימים בהרדמה מלאה - כל אלה, שכרוכים לעיתים בסבל, התרוצצויות והוצאות כספיות גבוהות הן תוצאות של חוסר טיפול פשוט וזמין לכל כיס של החניכיים.


אודות מחבר המאמר

במרפאת שיניים של ד"ר דורון אבניאלי תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים  או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.

צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך

Google+

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.