אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסות עולם ומלואו

הדפסות , זהו מושג שכולל בתוכו עולם שלם של מונחים ומושגים הקשורים לעולם הדפוס.

הדפסות עברו כברת דרך לא קטנה מאז המצאת הדפוס .

היום בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ניתן לבצע הדפסות ממגוון רחב של סוגים, ועל מגוון רחב של חומרים.

יש עשרות מושגים שונים שכוללים בתוכם את המושג הדפסה , יש הדפסת משי, יש הדפסה דיגיטלית, יש הדפסה על קנבס, יש הדפסת תמונות, יש הדפסה על חולצות ועוד ועוד.

עולם הדפוס יש לו נגיעה למספר רב של תחומים וקטגוריות , יש הדפסות שקשורות לעולם האמנות, יש הדפסות שקשורות לעולם הצילום, יש הדפסות שקשורות לעולם הספרים וההוצאה לאור , יש הדפסות הקשורות לעולם העיצוב, יש הדפסות הקשורות לעולם התקשורת,  ויש הדפסות שקשורות לעולם הפרסום.

תחומים רבים בחיינו המודרניים לא היו יכולים להתקיים ללא המצאת הדפוס. עולם הפרסום והשילוט לא היה מתפתח ללא התפתחותה של המצאת הדפוס, גם עולם הספרות וההוצאות לאור לא היה מתפתח ללא המצאת הדפוס, גם פקסים ומיילים היו נעדרים מעולמנו  ללא המצאת הדפוס, וכך הלאה והלאה.

הדפסות יכולות להיות בעזרת טכנולוגיות שונות, יש הדפסת משי, יש הדפסת אופסט ויש הדפסה דיגיטלית.

הדפסות יכולות להיות גם על חומרים שונים, יש הדפסות על בדים ויש הדפסות על נייר יש הדפסות על טקסטיל ויש הדפסות על עץ או פלסטיק.

הדפסות משמשות אותנו לאינסוף מטרות  יש מי שזקוק להדפסה של פליירים, יש מי שזקוק להדפסת צ'קים, יש מי שזקוק להדפסה על חולצות, ויש מי שזקוק להדפסת פוסטרים    ויש מי שזקוק להדפסת כרטיסי ביקור או הדפסת עבודת תיזה באוניברסיטה.

 הדפסות בעידן הדיגיטלי והאינטרנטי שונות לגמרי מהדפסות שהכרנו בעבר. היום ניתן להזמין הדפסות באמצעות האינטרנט, ורוב ההדפסות מתבצעות באמצעות מכונות דפוס דיגיטליות וחכמות.

אז לכל מי שמחפש בית דפוס איכותי שיעניק לו את מגוון פתרונות הדפוס באיכות ובמקצועיות , אנו מציעים לו לפנות לבית דפוס ביג- כרף המתמחה במתן מעטפת שלמה של פתרונות דפוס החל משילוט , וכלה בהדפסת כרטיסי ביקור.


אודות מחבר המאמר

ביג-גרף  - דפוס דיגיטלי, העתקות וצילומים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.