אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דפוס דיגיטלי

דפוס דיגיטלי הוא שיטת הדפוס החדשנית ביותר הפועלת בעולם , דפוס דיגיטלי משתמש בטכנולוגיה המאפשרת חיבור בין מכונת ההדפסה לבין המחשב, חיבור כזה  הופך את הדפוס ליעיל יותר, פשוט יותר , מהיר יותר , ובעל עלויות נמוכות.

דפוס דיגיטלי הוא אותה פעולה שעושה המדפסת הביתית שלנו כאשר אנו מדפיסים מסמך כלהו מהמחשב, רק שאיכות ההדפסה בבית דפוס דיגיטלי היא פי כמה וכמה.

דפוס דיגיטלי הוא דפוס זמין ונגיש לכולם, כל אחד יכול היום להזמין הפקת דפוס דיגיטלית באמצעות שליחת הזמנה באינטרנט, אין צורך לצאת לסקר שוק , ולכתת רגליים בין בתי הדפוס השונים, היום ניתן לבצע את כל השלבים הללו באמצעות האינטרנט.

שיטת הדפוס הדיגיטלי גרמה למהפכה בעולם הדפוס כולו, ויחד איתה באו תוצרים חדשים של עולם הדפוס כמו אמצעי פרסום חדשים , ועוד.

בתי דפוס רבים מתרכזים היום בשיטת הדפוס הדיגיטלי ומתמחים בתחום ספציפי ובנישה ספציפית של דפוס דיגיטלי, יש למשל בתי דפוס המתמחים בהדפסת ניירת משרדית, ויש בתי דפוס דיגיטליים המתמחים בהדפסת שלטים , וכך הלאה והלאה.

אחד מההיבטים שמבדילים בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט הוא התמחור,  כאשר אנו מדפיסים מוצר כלשהו באמצעות דפוס דיגיטלי המחיר לכל הדפסה הוא אחיד , וכך דפוס דיגיטלי מאפשר לנו להדפיס כמויות קטנות במחירים נמוכים, ואילו בדפוס אופסט המחיר ההתחלתי הוא תמיד גבוה בשל עלות הפעלת מכונת הדפוס.

בישראל יש היום עשרות ואולי מאות בתי דפוס המתמחים בתחום של דפוס דיגיטלי , אחד מבתי הדפוס המובילים את הפרמידה של בתי דפוס דיגיטליים הוא בית דפוס ביג גרף , הנמצא  בת"א מציע ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרי דפוס דיגיטלי  איכותיים . אצל חברת ביג גרף תוכלו למצוא את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר שבעזרתו הפקות הדפוס הופכות לאיכותיות ביותר.

אז בפעם הבאה שאתם זקוקים להפקה של דפוס דיגיטלי זכרו לפנות לבית דפוס ביג גרף.


אודות מחבר המאמר

ביג גרף -  דפוס דיגיטלי, צילומים והעתקות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.