אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דפוס שלטים

עולמינו מלא היום בסוגים שונים של שלטים, לא ניתן לדמיין את העולם המודרני של המאה ה-21 ללא  שלטים , בין אם מדובר בשלטי הכוונה, או שלטי פרסום חוצות , או שלטי חנויות , או שלטים לחדר.  

דפוס שלטים הוא דפוס שניתן לבצע אותו במגוון שיטות ודרכים.

יש היום מבחר עצום של שלטים מסוגים שונים ומחומרים שונים יש שלטים העשויים פח, יש שלטים סולולריים, יש שלטי ניאון, יש שלטי פנים ויש שלטי חוצות, ויש גם שלטים לרכב, יש שלטים המוצבים על שמשונית ויש שלטים שמכינים אותם על משטחי בד מיוחדים, בקיצור תעשיית השלטים היא תעשיה מלאה בחומרים ובשיטות ייצור. 

 

היום כאשר שיטות הדפוס השתכללו והפכו להיות ממוחשבות ,  התהליך של ייצור או דפוס שלטים הפך להיות גם הוא ממוחשב , החל מהכנת הסקיצה באמצעות תוכנת גרפיקה ממוחשבת  וכלה בהדפסת השלט עצמו באמצעות מכונות דפוס דיגיטלי המשמשות לפרויקטים של  דפוס שלטים.

היום פרוייקט של דפוס שלטים הוא הרבה יותר מהיר ויעיל מאשר היה בעבר .

תהליך השילוט השתנה במהלך השנים ועבר מהפכה של ממש , היום בזכות מכונות דפוס מיוחד המיועדות לביצוע פרויקטים של דפוס שלטים יכולות להדפיס שלטים בכמות גדולה ובאיכות מצויינת תוך זמן קצר.

דפוס שלטים הוא עולם שלם של שלטים מסוגים שונים שלכל אחד יש את המאפיינים שלו , דפוס שלטים לרכב שונה מדפוס שלטים מוארים, דפוס שלטיםל תערוכות , שונה מדפוס שלטי הכוונה ברחוב.

ההבדלים בין תהליכי הדפוס השונים מתבטאים בחומרים, בטכניקות ובמהירות הביצוע.

יש היום בשוק עשרות חברות המציעות שירותי שילוט מסוגים שונים , אחת החברות המובילות בענף זה היא חברת ביג גרף, המתמחה בביצוע פרויקטים של דפוס שלטים מסוגים שונים ומחומרים שונים, אז בפעם הבאה שתזדקקו לשילוט לחנות, או שילוט לרכב, או שילוט לתערוכה כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת ביג גרף, שתבצע עבורכם כל פרויקט של דפוס שלטים בצורה מקצועית, אמינה  ומיומנת.


אודות מחבר המאמר

ביג-גרף דפוס דיגיטלי, צילומים והעתקות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.