אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בחו"ל- מיתוסים שהגיע הזמן לשבור

 

עבודה בחו"ל- מיתוסים שהגיע הזמן לשבור:

 

כל כך הרבה מיתוסים, אגדות אורבניות וסיפורים מפה ועד הוננלו מתלווים כשובל אינסופי תחת המונח עבודה בחו"ל לא מספיק החששות, והספקות שגם ככה יש, יש עוד כמה שמוספים שמן למדורה, אז בואו נכבה כמה שרפות ביחד.

 

עבודה בחו"ל- המוצר חרוש:

המיתוס האהוב שכל אותם מוכרים כושלים ולא מוצלחים מנסים להשריש לבאים אחריהם על מנת לשכנע אותם ובעיקר את עצמם מדוע לא הצליחו בעבודה בחו"ל. תוציאו את זה מהלקסיקון שלכם אין דבר כזה מוצר חרוש א-י-ן!!! חברות הקוסמטיקה המובילות בעולם כגון אסטי לאודר, אליזבת ארדן, לאנקום, קליניק נמצאות בשוק שנים על גבי שנים ומרוויחות ביושר את שמם הטוב על סמך הנסיון ואיכות המוצרים שלהם. אין שום הבדל בין זה לבין כל מוצר מים המלח כזה או אחר . המוצרים הבסייסים הנמכרים על ידי מאות חברות יישארו לנצח מי שיתחלף זה המוכרים. הכוח של המכירה מגיע מעצמך אתה מוכר את מי שאתה ואתה יוצר את התנהלות המכירה ומוביל לסגירתה, לא הלקוח, לא המוצר זה מה שחשוב בעבודה בחו"ל

המוכר דונטס שעומד מול העגלה שלך, אך ורק אתה!

בעבודה בחו"ל אין חוקים אז אל תנסו בכוח להמציא כאלה על מנת לעשות לעצמכם סדר בראש, לא התאריך, לא האקלים, לא הקניון ובטח ובטח שלא המוצר הם אלה שיסגרו או לא יסגרו את המכירה, אך ורק אתה, החיוך שלך, הכריזמה, השקדנות המקצועיות והמיומנויות אך ורק אתה! 

 

עבודה בחו"ל- “לא מתאים לי למכור":

עוד אחת מהתהיות שיש לרבים מהצעירים שטרם החלו לעבוד ונמצאים כרגע בשלב ההתעניינות, האם העבודה בחו"ל מתאימה לי בכלל, האם אני אצליח, האם אני יכול למכור בכלל...קודם כל טוב שאתם שואלים את עצמכם את השאלות הללו זה מעיד על בדק בית חיובי מאד שיש אנשים שחיים בסרט ולא עושים עם עצמם. אבל תנו לי לבשר לכם שאם יש בכם את הרצון, המוטיבציה, והרעב לכסף את התשובה אם אתם מתאימים לעבודה בחו"ל או לא תוכלו לדעת אך ורק ברגע שתתחילו לעבוד לפחות חודש וחצי חודשיים, ותראו אם אתם מצליחים ללמוד את הטריק או שהוא מתיש אתכם ואתם מוותרים, שזה גם בסדר.

אבל אל תקבלו החלטות מהארץ, גם אלה מכל שיש להם נסיון של שנים בתחום המכירות וגם אלה שהם נחבאים אל הכלים ומוצאים בקושי שתי מילים ביום לשני הטייפקאסט יש פוטנציאל להצליח ובגדול או להיכשל ולחזור לארץ. עבודה בחו"ל שונה ברמה מהותית מכל סוג מכירות שהוא בארץ ואתם חייבים להבין זאת, אופן המכירה לישראלים שונה בתכלית מאופן המכירה לאמריקאים, קנדים או אוסטרלים.

לכולם מתאים למכור!!! עם אמביציה ברמות גבוהות והכשרה מקצועית, אווירה משפחתית בחברה, אכפתיות של המעסיקים והרבה אמונה עצמית כל אחד יכול להיות מוכר מעולה בעבודה בחו"ל אולי לחלק זה יקח שבוע אולי לאחרים זה יקח 4 חודשים אבל עם יש בליבכם את הרצון והאמונה ובעיקר את הסבלנות...התקבלתם!!!

 

עבודה בחו"ל- אם רוצים להצליח צריך להגיע למקומות תיירותים:

עוד חרטה רווחת בקרב בני ישראל הפוטנציאלים לעבודה בעגלות היא במקומות כמו מיאמי, ניו יורק, לוס אנג'לס ועוד כל מיני ערים תיירותיות כאלה ואחרות עושים יותר כסף בעבודה בחו"ל...טעות!

בדיוק כמו שאתם כמבקרים במדינות אחרות עושים חישובי קניות מבחינת אובר-וויט במזוודה תתפלאו לגלות שכך גם שאר העולם בייחוד כשמדובר במוצרי קוסמטיקה וטיפוח.

עבדה בחול מתבססת על הקהל המקומי המבוסס לא על תיירים, ודווקא האזורים הנידחים והם פחות מכירים את המנטליות של הישראלים החצויפם ורק מתרגשים מזה שהם מדברים עם מישהו מארץ הקודש, אלה המקומות שעושים בהם כסף!!!

 


אודות מחבר המאמר

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים

פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.