אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זר מתוק או משלוחי פרחים?

משלוחי פרחים והתאמתם למקבל הזר

רוצים לבצע משלוחי פרחים לאדם יקר אך מתלבטים בין המון זרים? יש לנו כמה טיפים טובים לתת לכם על מנת לקלוע בצורה מדויקת לטעם של מקבל משלוחי הפרחים.

אם אתם מבצעים משלוחי פרחים לאישה שהשם שלה הוא שם של פרח כמו איריס, נורית ועוד, כדאי אולי לבדוק האם ניתן להזמין משלוחי פרחים שיכילו את הפרחים הללו, מקבלת הזר תופתע מאוד ותרגיש שהקדשתם זמן ומחשבה במשלוחי הפרחים שלה.

 

משלוחי פרחים ותכונות אופי

לפי אישיות- אם האדם שאתם רוצים לשלוח לו את הזר הוא אדם שמרן, עם חיים שגרתיים, רצוי להעניק זר פרחים בצבעים אחידים שישקפו ויתאימו לאופיו. לעומת זאת, אם האדם שאמור לקבל את משלוחי הפרחים הוא דווקא יצירתי, פעלתן וקליל, מומלץ לשלב זר פרחים המכיל מגוון רחב של פרחים וצבעים.

 

איזה צבעים לבחור למשלוחי פרחים?

הסיבה שבגללה אתם שולחים את הזר, המין של האדם שמקבל את משלוחי הפרחים, והקרבה שלכם אליו, גם להם יש תפקיד מכריע בבחירת הזר. למשל, אם הזר מיועד לאישה לאחר לידה, אז מומלץ לבחור בזר עם צבעים בהירים כמו ורוד ולבן. אם מקבלת משלוחי הפרחים היא בת זוגתך אז מומלץ דווקא לבחור בזר בעל פרחים בצבעים עזים ובוהקים כמו אדום.

 

זר מתוק או משלוחי פרחים?

אם מתחשק לכם לגוון ולהפתיע עוד יותר את מקבל משלוחי הפרחים, מומלץ לבצע משלוח של זר מתוק וטעים. זר מתוק הוא זר המכיל מלא ממתקים ושוקולדים טעימים ואיכותיים. אתם יכולים לבחור בשוקולד חלב, מריר, לבן ועוד מגוון רחב של שוקולדים ומילויים. תוכלו לבחור גם כמובן את צבעי הזר, הגודל שלו, הממתקים ואפילו את הסטנד שבתוכו יגיעו כל הפרחים הללו. בסטנד ניתן לעשות לעיתים קרובות שימוש חוזר למטרות שונות. תוכלו לשלוח זרים מתוקים לילדים ונוער ולצרף להם כרטיס ברכה מיוחד עם גיבור אהוב, למשל לצרף לזר כרטיס ברכה של ג'סטין ביבר או מיילי סיירוס. זה ישדרג עוד יותר את הזר.

 

בחירת משלוחי פרחים לפי קטגוריות

במרבית האתרים ישנה אופציה המאפשר סינון של זרים לפי קטגוריות. ישנה קטגוריות של זרים לגבר, זרים לאישה, ליולדת, לרומנטיקה ועוד נושאים רבים אשר יקלו עליכם בתהליך החיפוש בדרך אל הזר המושלם. מומלץ מאוד לא לשכוח בסוף ההזמנה לכתוב מספר מילים אשר יופיע בצמוד לזר בתוך הכרטיס ברכה. בסופו של דבר, אחרי כל המאמץ וההשקעה, כדאי שיידעו שהמשלוח המקסים הזה הוא מכם. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

www.metukim24.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.