אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על וילות למכירה בסביון-מה חשוב לדעת לפני שרוכשים?

 

בינינו, מי לא מחכה לטלפון הנכסף של אראלה ממפעל הפיס המבשר לנו על זכייה בפיס של מיליוני דולרים? הרי בסתר ליבנו כולנו מפנטזים על כך ומתחילים לתכנן מחדש את חיינו למקרה שטלפון כזה יגיע. עיקר הפנטזיה מתרחש סביב שיפור רמת הדיור שלנו שקופץ בשנייה לוילות בלוס אנג'לס ופנטהאוסים בניו יורק, אך כדי לתת לעצמנו תחושה של ריאליות אנו מתחילים בדמיון לבנות לנו ולמשפחות שלנו בתים בסביון. ישנם , לא הרבה אבל ישנם, מספר וילות למכירה בסביון אשר היינו קונים ומשדרגים. אותם בתים בסביון היום כבר מכילים בריכת ענק ומדשאה רחבת ידיים, יחידת דיור בגינה ועוד מיני פינוקים שביום יום אנו רק רשאים לדמיין.

בתים בסביון

האמת היא, שלא בטוח שכדאי לחכות לאותו טלפון המבשר על זכייה אלא פשוט ללכת לחברת תיווך, משרד נדל"ן או אפילו להסתובב ברחובות העיר ולבדוק אם קיימים וילות למכירה בסביון, תופתעו לגלות שיש לא מעט בתים לסביון העומדים למכירה ולא תמיד מדובר במחירים המתאימים רק לאלפיון העליון. אמנם זה נכון כי לא מדובר במחיר של דירת שיכון בשכונת רכבת אבל בהחלט ישנם אנשים יכולים להרשות לעצמם נכס נדל"ני שכזה, יותר אנשים ממה שחושבים.

וילות למכירה בסביון

מגוון הבתים בסביון המוצע למכירה גם הוא גדול מאוד ולא כל בית בנוי בצורה שבלונית של וילה מפוארת תלת מפלסית, עם גינה גדולה ובריכה אולימפית בחצר. ישנם סוגים שונים של בתים במיוחד בזכות העובדה שבעלי בתים רבים קנו שטח אדמה ובנו את בית חלומותיהם על פי המפרט האישי שלהם. היסטוריה זו של האזור מאפשרת מגוון רחב של סוגי בתים אשר בשורה התחתונה מציע מגוון רחב של ווילות וקוטג'ים.

לסיכום, אם החלום הגדול של החיים שלכם הוא לגור בבית בסביון, אל תשמרו את זה לפנטזיות בלילה. גשו וחקרו את הנושא, בדקו מחירים ובצעו השוואות. כאמור בגלל אופי המקום כדאי לראות כל בית בנפרד ולבדוק היטב את גודל החדרים, כמות החדרים, המרווחים בחדר השינה ובמקלחת, האם קיימים מספיק שטחי אחסון וכיוצא באלה. חשוב להתנתק מהמחשבה של "ראית בית אחד, ראית את כולם". לא מדובר בחלום רחוק שאינו בר השגה, הרי לפעמים, חלומות מתגשמים.


אודות מחבר המאמר

בתים בסביון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.