אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מובילים באינטרנט – איך בוחרים שירותי הובלה דרך האינטרנט?

פעם הכל היה פשוט יותר. האמנם? אם נזדקקנו בעבר לשירותי הובלה, היינו פותחים את המדריך המודפס ומתחילים לדפדף – מהאות א' והלאה. בדרך כלל באות ב' כבר היינו נעצרים כי אין סיכוי שאפשר לשרוד את כמות הפרטים והמלל האינסופיים. האם האינטרנט דומה בהקשר הזה?

בעידן טכנולוגי, כל חיפוש של בעל מקצוע מתבצע דרך האינטרנט ועל פניו מדובר בתהליך קל ופשוט למדי. מקישים מילת חיפוש (שירותי הובלה, הובלת משרדים, העברת דירה ) ומקבלים תוצאות. אלא שעכשיו עולים תוצאות חיפוש רבות שאינן מאפשרות לאדם מן השורה לקבל החלטה מושכלת, אלא אם כן הוא מכין את עצמו מראש לנושא.

בחירת שירותי הובלות דרך האינטרנט – כך זה צריך להיעשות

הנה כמה כלים לשירותכם:

שאלו לגבי המיקום הגיאוגרפי של המובילים. גם אלו המציעים שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, יחשבו את עלות ההובלה בהתאם לדרך שיש לעשות עד לבית הלקוח ובחזרה.

היכנסו לאתר החברה של שירותי ההובלה ובדקו איך הוא נראה. לא שאפשר לקבוע את טיב המוביל לפי האתר שלו, אבל אם האתר מציע שירותים נלווים (כמו לדוגמה מערכת לחישוב עלויות או מערכת שמספקת מידע אודות תעריפים ותאריכים פנויים) אז כנראה שמדובר במוביל אחראי ומסודר.

פרטי הקשר המופיעים באתר יכולים לתת אינדיקציה על מידת הרצינות של המוביל. חפשו כמה שיותר פרטי קשר (כתובת משרדים, טלפון קווי, מספר 1800, כתובת אימייל ועוד) והימנעו ממובילים המספקים רק טלפון נייד לחזרה.

אחרי הסינון הראשוני, הגיע העת להתקשר למובילים שדליתם מהאינטרנט ולבקש מהם הצעת מחיר ל-הובלת דירה או הובלת משרדים. בקשו מכל אחד להגיע לדירה או למשרד ולהעריך במו עיניו את עלות ההובלה. נתקלתם בסירוב? המשיכו הלאה בחיפוש שלכם.

אחד מיתרונותיו הבולטים של האינטרנט הוא היכולת שלו לאגור כל פיסת מידע רלוונטי על בעלי המקצוע שלנו. בצורה כזו ניתן למצוא גם פידבקים חיוביים, פידבקים שליליים ובמקרים קיצוניים יותר גם פסקי דין. עשו בהם שימוש וראו בכלי הזה חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות שלכם – בבחירת שירותי הובלה ובכל תחום אחר גם כן.  

אחרי שכבר קיבלתם החלטה בדבר שירותי הובלה מתאימים, בקשו לקבל את כל פרטי העסקה במסמך כתוב הנושא גם את חתימתו של המוביל. מומלץ לא לסגור עסקה טלפונית וגם לא להעביר פרטי כרטיס אשראי בטרם קיבלתם את המסמך הכתוב ועיינתם בו בקפידה.

בשורה התחתונה נאמר כי עם שימוש נכון ומשוכל, האינטרנט יכול לשרת אתכם נאמנה לפני מעבר דירה או כניסה למשרד חדש. הקפידו על העקרונות שצוינו לעיל והבטיחו לעצמכם הובלה נעימה ומוצלחת במיוחד.


אודות מחבר המאמר

חוני אילון

הובלת דירות

הובלת משרדים

אריזות קרטון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.