אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדריך השכרת דירות בניו יורק

דירות להשכרה בניו יורק – קצת נתונים

בכל שנה, אלפי סטודנטים שסיימו את הלימודים שלהם עוברים לגור בניו יורק, כדי לנסות את מזלם ולנסות לפתח קריירה בניו יורק. בתחילה, רובם חושבים בהתחלה, שהם ימצאו דירות להשכרה בניו יורק בקלות. ההפתעה הראשונה שבה הם יתקלו היא כנראה מחירי דירות להשכרה בניו יורק. מחיר השכירות הממוצע של דירה להשכרה בניו יורק (דירת סטודיו), עומד על קצת מעל ל2200$ לחודש. אם הם ירצו גם שירותים נוספים כגון שוער או חדר כושר, מחיר דירה להשכרה בניו יורק יכול גם לעמוד על 3500$ לחודש.

השכרת דירה בניו יורק – הקשיים

רוב שוכרי הדירות החדשים בניו יורק, חייבים לקבוע לעצמם תקציב גבוהה יותר ממה שהם ציפו לשם השכרת דירה בניו יורק. אם הם חושבים שזו הבעיה האחרונה שלהם, מצפה להם הפתעה נוספת: דירות להשכרה בניו יורק מנהטן עלולות להיות קטנות בגודלן, מאוד קטנות. זה מאוד נפוץ לסטודנטים שעוברים לגור בניו יורק לקנות מיטת יחיד ולא מיטה זוגית מתוך אילוצים של גודל הדירה.

קושי נוסף למחפשי דירות להשכרה בניו יורק הוא דרישות בעלי הדירות לשוכרים. בשל העובדה שבכל זמן נתון, בעלי הדירות בניו יורק מקבלים מאות פניות להשכרת הדירה, אחת התוצאות הוא שהם קובעים דמי כניסה לדירה. אחת הדרישות הכלכליות של בעלי בדירות בניו יורק היא שהם מבקשים שהדיירים לעתיד ירוויחו משכורת שנתית של לפחות פי שלושים משכר הדירה שנקבע. כאשר חושבים על כך שסטודנט שסיים את לימודי לא מרוויח עדיין פי 30 משכר הדירה, כלומר לפחות 70,000$ בשנה, רובם לא יוכלו לשכור דירה אלה רק בעזרת ערבות ממישהו שכן מרוויח שכר שכזה. בד"כ קרוב משפחה.

נוסיף למה שכתבנו שישנם בעלי דירות שמבקשים בעבור דירות להשכרה בניו יורק את החודש הראשון – אחרון מראש וגם תשלום בטחון, החודש הראשון בעבור מי שמחפש דירה להשכרה בניו יורק יכול להגיע ל10,000$.

הפתרון: השכרת דירות בניו יורק

הפתרון לכלל הבעיות שתיארנו למעלה, כאשר מחפשים דירות להשכרה בניו יורק, הוא לרכוש כמה שיותר מידע על שוק הדירות להשכרה בניו יורק לפני ששוכרים דירה, ולשמור על ראש פתוח. שוכרי דירות חדשים שהולכים עם "הראש בקיר", מפתחים ציפיות גבוהות מידי למגורים ועלולים להתאכזב עקב כך שלא יוכלו לעמוד בתשלום. אם תשימו את זה בראש מעיינכם, חיפוש דירות להשכרה בניו יורק יכול להיות קל בהרבה עבורכם.

לפניכם דרישות ממוצעות של בעלי דירות להשכרה בניו יורק:

סיכום השכרת דירות בניו יורק

ישנן חברות נדל"ן בניו יורק שמציעות פתרונות קלים יותר, אחת מהן היא חברת "אנקור" שאחת ממטרות העל של חברה זו היא לתת לכם חווית חיפוש דירות להשכרה בניו יורק קלה ונעימה. הם אפילו מציעים שירות חיפוש דירות ללא דמי תיווך כמו גם חיפוש דירות עם שירותים מיוחדים.

בדרך זו או אחרת, אם אתם מתכננים לחפש דירה להשכרה בניו יורק בפעם הראשונה, וודאו כי אתם זוכרים את המדריך הזה. עשו שימוש בחברות נדל"ן כדי למצוא את הדירה המושלמת עבורכם והכי חשוב, נסו להנות ולעשות את המיטב מחיפוש דירות להשכרה בניו יורק.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים SeoV - קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש, מומחה קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.