אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על ניסור בטון זול משלמים מחיר יקר? הצחקתם אותי...

אם מישהו היה מספר לי לפני כמה שבועות שכאשר משלמים על ניסור בטון מחיר זול מדי משלמים ביוקר כנראה שהייתי צוחק. אבל מה לעשות, הפעם האחרונה שהייתי צריך עבודת קידוח בטון הייתה לפני יותר מעשרים וחמש שנים... מי דמיין שכל כך הרבה השתנה בעשורים האחרונים, שהטכנולוגיה הגיעה גם לתחום הזה של בטון... אבל כן, זו האמת – היום כבר אין מה להתקשר לשיפוצניק שיעשה את העבודות בטון בשבילנו. להתקשר לאדם כזה היום זה מילולית בזבוז כסף, אפילו אם זה אומר שלכאורה משלמים על  ניסור בטון מחיר נמוך יותר מאשר כשמתקשרים לבעל מקצוע שעוסק בבטון באופן מקצועי. אני למדתי את כל זה בדרך הקשה...

 

 

קידוח בטון בשנות האלפיים – הרבה דברים השתנו בשנים האחרונות...

 

החלטתי לעשות בבית איזו עבודת ניסור בטון  קטנה, להתקין וונטה במטבח. אמרתי את זה לכמה חברים וציינתי שאני עומד להתקשר לשיפוצניק הרגיל שלי. אחד מהם אמר שהזמנים השתנו ושעלי להתקדם איתם – לקרוא למומחה ניסור בטון ולא להתפשר על מחיר. אמרתי לו שאין לי למה לעשות כך, משום שאני מקבל את אותה העבודה במחיר זול בהרבה אם אני מתקשר לשיפוצניק. הקיצור, השיפוצניק בא ועשה את מה שהייתי רגיל אליו – שבוע של קדיחות, פטישים, חפירות... ניחא שהוא הותיר אחריו כמויות עצומות של לכלוך ורעש, אבל להפתעתי המרה גיליתי שגם את הקידוח שהיה אמור לעשות הוא לא עשה. אגב, באותו רגע נזכרתי למה נמנעתי מלעשות עבודות בטון כל אותן השנים. זה פשוט אף פעם לא יצא טוב כשהשיפוצניק עושה אותן. החלטתי לתת צ'אנס לאותם מומחי קידוח בטון שסיפרו לי עליהם. ואיך זה היה? במשפט אחד – הפתח נקדח במהירות הבזק, הלכלוך והרעש היו בלתי מורגשים ועל הדרך הוא גם הסיר לי מחיצת בטון... חבל רק ששילמתי על העבודה הזו פעמיים!

 


אודות מחבר המאמר

מ. סעדון - החברה המובילה בארץ לביצוע עבודות ניסור בטון, קידוח בטון וביקוע בטון.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.