אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניסור בטון? זה כבר לא קשור לשיפוצניק...

אשתי פנתה אליי באותו יום וסיפרה לי אם אני יודע מה זה ניסור בטון. אמרתי לה שבטח שאני יודע – זה כשבא השיפוצניק ועושה עבודות בטון. אשתי הנהנה בראשה לשלילה ואמרה שאולי זה היה פעם, אך כבר הרבה שנים שזה לא המצב. היא הסבירה לי שהיום מי שעושה עבודות בטון זה כבר לא שיפוצניקים אלא אנשים שמתמחים במיוחד בעבודות בטון. אלו הם האנשים שיש להם את הידע התיאורטי והניסיון לעבוד על בטון. היא גם הסבירה לי שהם לא עובדים יותר עם פטישים ומסוריות כמו בעבר, כלל לא. היום למומחי בטון יש ציוד מיוחד שהמציאו בשבילם, זה נקרא כבל יהלום וזה מעין מסור עוצמתי במיוחד שיכול לחתוך דרך בטון ממש כאילו היה חמאה רכה. הוא כל כך חזק כי הוא פשוט עשוי משילוב בין פלדה ליהלומים ו... בשלב הזה עצרתי את אשתי. שאלתי אותה למה היא בכלל מספרת לי את כל זה. היא חייכה בביישנות ואמרה "אני חושבת שהגיע הזמן שנשפץ את הממ"ד..."

 

 

ניסור בטון – כי מה שאשתי מבקשת הוא קדוש!

 

מה שאשתי מבקשת הוא קדוש, ולכן כבר למחרת היום עשינו טלפון למומחה ניסור בטון. הוא הגיע למחרת היום ומה אומר לכם – זה ממש כמו שאשתי תיארה! הוא השתמש במסור המיוחד הזה שלו, כבל יהלום, ועבד במשך כמה שעות טובות בממ"ד. ועל המחיר אני בכלל לא מדבר, כיום לביצוע עבודות ניסור בטון מחיר ריאלי שכל אחד יכול לעמוד בו. אני אומר לכם את האמת, אם לא הייתי מסתכל במו עיני לא הייתי יודע שהוא שם מרוב שהכלי הזה שקט... בכל מקרה הוא עשה עבודת ניסור בטון כל כך מהירה ומדוייקת, שבתוך שעות הממ"ד שופץ לחלוטין. מומחה הבטון הלך ונשארתי עם אשתי. שאלתי אותה אם עכשיו היא מבסוטה. היא הרהרה לרגע ואז אמרה שאולי כדאי שנרים צלצול למומחה בטון לפני שהוא מתרחק – יש גם את הקיר הזה בין הסלון לפינת אוכל שהיא רוצה להסיר...

 


אודות מחבר המאמר

קירות - ניסור בטון, קידוח בטון, ביקוע בטון ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.