אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתר חנות וירטואלית

האינטרנט נתפס כיום כאחד הכוחות המשמעותיים והחזקים ביותר בכל היבט או תחום – העברת מידע, רשתות חברתיות וכמובן – קניות און ליין. כל רשת, מותג וגם חברות וארגונים שונים המעוניינים לקדם עצמם פונים לאינטרנט, והאמרה "אם אתה לא שם אתה לא קיים" נכונה מאוד בהקשר זה. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לפרסום ושיווק באמצעות האינטרנט היא על ידי בניית אתר חנות וירטואלית.

קיים מגוון עצום של חנויות וירטואליות, בכל תחום שניתן להעלותו על הדעת. האינטרנט מאפשר גישה חופשית, חינמית ופשוטה מאוד לכל אחד, בכל שעה ובכל מקום ברחבי העולם לקנייה און ליין, ואלמנטים אלו הופכים חווית קניה זאת לאחד השימושים הפופולאריים ביותר שיש לאינטרנט כיום. בניית אתר חנות וירטואלית מאפשר לנטרל אי נעימויות הכרוכות בקנייה אשר אנשים רבים חווים, ככיתות רגליים או בושה מחשיפה.

בניית אתר חנות וירטואלית ברשתות החברתיות

אחד מהמאפיינים הבולטים ביותר שיש לאינטרנט היא התקדמות טכנולוגית מהירה, הנובעת מצרכים שונים, והמצליחה ליישם גם את הרעיונות המופרכים והיצירתיים ביותר. כך התפתחו הרשתות החברתיות השונות, לרבות פייסבוק, וכך גם הומצאו הפלטפורמות השונות של ניהול התוכן, כגון וורדפרס וג'ומלה אשר באמצעותן נבנים בלוגים, פורטלים וחנויות וירטואליות. המערכות דינמיות ומשתלבות זו בזו, כך שניתן להיתקל בבלוגים רבים המכילים בתוכם חנויות וירטואליות בדפי מעריצים של רשתות ידועות בפייסבוק או במגזינים אינטרקטיביים של חברות המפרסמות כך את מוצריהן.

חנות וירטואלית חינם בפייסבוק, בג'ומלה, או בוורדפרס מביאה לידי ביטוי את כל היתרונות הטכנולוגים והעיצובים שיש לגלישה און ליין, ופותחות אפשרויות אין סופיות של שימוש, כגון: דף הבית המהווה את ההצגה הראשונית של החברה; מועדון לקוחות, פרסום מבצעים והנחות, חוות דעת של לקוחות מרוצים, וכמובן – הצגת ליין המוצרים השונים ואפשרות רכישתם בדרך בטוחה, פשוטה לשימוש, כמו גם אפשרות להחלפה או החזרה.

אין סוף אפשרויות טכנולוגיות

ישנן מיליוני אופציות טכנולוגיות הניתנות ליישום במסגרת בניית אתר חנות וירטואלית, חלקן נמצאות "מאחורי הקלעים", בצד הממשק של המפעיל וחלקן באות לידי ביטוי בצד המשתמש, של הגולש או הקונה הפוטנציאלי. בעת בניית אתר חנות וירטואלית חובה לשים את הדגש על קלות ופונקציונאליות. הופעה של כל הפריטים, מידע עליהם, צירוף תמונות, וכן אפשרות לבירור פרטים און ליין ולקבל חוות דעת על מוצרים חיוניים לאפקטיביות האתר ולריבוי גולשים ורכישות.

אתר חנות וירטואלית חייב ליצור תחושה של קדמת הטכנולוגיה עבור הקונה הפוטנציאלי, ומהותי כי הוא יצור חווית גלישה ויעודד קניה בכדי למצב עצמו גבוה מ"סתם" קניות אחרות ברחבי הרשת, או בעיקר – מקניות המתבצעות שלא און ליין. מומלץ לבנות אתר יצירתי המתכתב עם מגמות אופנתיות בעולם כולו. כמו כן, חשוב כי אתר חנות וירטואלית יחבר בהצלחה בין גולשים מכל העולם ויתנהל באופן קוסמופוליטי בכדי לצבור עוד ועוד פופולאריות.


אודות מחבר המאמר

חנות וירטואלית קיווי המקצועית בישראל. עיצוב ברמה בין לאומית, חיבור לרשתות חברתיות , חנות וירטואלית מותאמת למנועי חיפוש.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.