אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להתחיל עם בחורה - הצעת הפגישה בטלפון

בסופו של דבר, אם תפעל לפי הכללים שהזכרתי עד כה בתחום אומנות הפיתוי, הבחורה תרמוז לך שהיא רוצה להיפגש, במיוחד אם תזכיר כל מיני דברים כיפיים שאתה עושה עם החברים שלך. תוכל לספר לה על משהו כייפי שאתה מתכנן לעשות בקרוב ותראה אם היא מעוניינת להגיע, אם לא זה גם בסדר גמור זה כל היופי בלימוד של איך להתחיל עם בחורה.

לפי אומנות הפיתוי, קיימות כמה אופציות להצעת הפגישה עצמה. האופציה שהוזכרה למעלה היא הגישה העקיפה, בה אתה רומז לבחורה שאתה רוצה להיפגש איתה. באופציה זו אתה מתאר לבחורה משהו כיפי שאתה הולך לעשות ורואה איך היא מגיבה לסיפור.

אופציה שנייה בשלב של איך להתחיל עם בחורה היא לספר על משהו נחמד שאתה הולך לעשות ולהציע לה להצטרף. פה אתה רומז שגם אם היא לא תסכים אתה עדיין הולך לעשות את זה. בגישה הזאת אתה לא מביע עניין. לפי סודות הפיתוי, הטכניקה הזאת יעילה למישהי שעובדים איתה או לומדים איתה בגלל שאין פה הבעת עניין ישירה. כמו כן, זה מראה לבחורה שאתה בנאדם עם לוח זמנים משלו ושאתה לא תלוי בה. אתה מציין פעולה שהולכת לקרות בכל זאת ואתה רק מציע לה לעלות על הרכבת שלך.

לפי אומנות הפיתוי קיימת אופציה שלישית היא אופציה ישירה יותר ודורשת יותר בטחון עצמי. באופציה זו אתה פשוט אומר לבחורה :"אני רוצה לראות אותך" או "אני רוצה לפגוש אותך". אם באמת לא בא לה, אבל היא רוצה להיפגש, אנחנו נשתוק ואז היא תגיד משהו בסגנון: "בוא ניפגש ביום אחר או נדבר בפעם אחרת." הרעיון הכללי אומר שאם היא רוצה היא תיתן פתרון. אם היא לא עושה את זה - אפשר לשאול אותה - באיזה יום את כן יכולה. אם עדיין לא הבינה את הרמז – מומלץ לעזוב את זה ולעבור לבחורה הבאה או לחזור אליה אחרי תקופה.

לפי סודות הפיתוי, אם הבחורה לא הסכימה להיפגש זה בכלל לא נורא כי מיד אחרי שאתה מסיים לדבר איתה אתה מתכנן להתקשר לעוד חמש בנות אחרות - כיף ללמוד איך להתחיל עם בחורה. הדבר הכי גרוע זה להחזיק מספר טלפון אחד של בחורה, לתת לזה המון משמעות ולצפות לשיחה איתה. זאת הגישה הכי לא נכונה והיא עלולה להכשיל אותך בגדול. ברגע שתצא באופן קבוע להכיר נשים, אתה תשיג מספרי טלפון מדי ערב ואז אתה לא תהיה מודאג בגלל טלפון מסוים של בחורה כזאת או אחרת, וזה יגרום לשיחות בטלפון להיות כיפיות ולא לחוצות כלל.

נסה את זה בבית:

תשיג מספרים של לפחות 15 בחורות (אני מקווה מאד שלא פתחת דפי זהב), ותתנסה איתן בשיחות טלפון לפי עקרונות סודות הפיתוי. שים דגש על כיפיות וקלילות. כמו כן, אל תשכח לעורר רגשות אצל הבחורה, זה הדלק שהן חיות עליו. לאחר כמה שיחות, כל הפחד הנורא שאוחז בך לפני שיחת טלפון, יעלם לחלוטין. המח שלך יבין שלא יכול לקרות לך מזה כלום, והוא יפסיק להציק לך.

 


אודות מחבר המאמר

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.