אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבותו אמינותו של מנעולן בתל אביב

 

ישנה חשיבות רבה לסוג הנעילה עקב הפריצות המרובות כיום. היות ותחום זה נעשה כה נפוץ החלו מידי יום ביומו להיפתח קורסים בנושא של מנעולנות בחברות השונות, תחומי הלימוד הינם: שירותי פריצה וחילוץ מבתים, ומרכבים, שכפול שלטים לרכב, שכפול מפתחות והתאמתם.

ברגע שיהיה בבית את המנעול מן הסוג הטוב ביותר, אנו נוכל להרגיש הרבה יותר בטוחים וידוע כי במידה ומגיע פורץ. הוא יעדיף לעבור לפרוץ לשכן ולא לבית שבו יש מנעולים מן הסוג הטוב והקשה לפריצה.

 

 בנוסף להגנת בתינו, ישנו עניין של שכפול מפתחות לרכב, אשר מעדכנים את הקידוד ואת שלטים לרכב. מביאים למוסך את הרכב עם  השלטים המתאימים כמובן ושם עושים להן קידוד מחדש. היות ולאחר סיום שכפול המפתח נשאר הקידוד אצל המוסך מומלץ ללכת למוסך מורשה ואמין. או לאדם מוסמך אשר למד קורס מנעולנות מקצועי.

עלויות שכפול מפתחות לרכב משתנה מרכב לרכב מחיר התחלתי של שלטים לרכב נע בין 250 ש"ח עד 500 ש"ח.

אצל מנעולן בתל אביב ישנם מכונות אשר הן מיעודות לשכפול של כל סוגי המפתחות, שיתאימו לטרה של מנעולים שונים,  ישנה מכונה אשר הינה המובילה בעולם בייצור ופיתוח מכונות וגלמים לשכפול מפתחות של מנעולים שונים בשוק. מכונות שכפול מפתחות מכניות, מכונות שכפול אוטומטיות ואלקטרוניות לשכפול ולקידוד מפתחות מכל הסוגים: בית ורכב, חורים ותעלות, כספות ודואר, פורד, אימובילייזר ועוד

 

יש רשימה ארוכה של מנעולן בת אביב לכן ישנו תחום נוסף אשר הינו, נעילות, פתיחות דלתות, וכמובן גם עניין של פריצות לבית ולרכב הינם נושאים רגישים וחשובים ביותר, לכן חשוב לדעת לבחור טוב טוב איזה מנעולן בתל אביב נבחר אותו להביא לביתינו שיחלץ או יכניס אותנו הביתה. בנוסף לכך, כאשר נרצה ליצור שכפול מפתחות לבית  או שלטים לרכב נרצה להיות רגועים לאחר עשיית השכפול, ולוודא כי אכן אף אחד לא יבוא לפרוץ לנו לכן נבדוק בקפדנות יתרה איזה מנעולן בתל אביב, אשר אותו ניקח, האם יש לו תעודת הסמכה שאכן הוא למד באופן מקצועי את הנושא של מנעולנות, או כאשר נעשה שכפול מפתחות לרכב נעשה את אותם השיקולים  כדי להחליט לאיזה מוסך ניקח את הרכב.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.