אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לפתיחת שער חשמלי נפתח

 

בתשובות לסקירה שעשינו נמצא כי נהגים רבים חוששים מהאפשרות שהשער חשמלי לא יפתח דווקא כשהם ממהרים  לעבודה, ממהרים להוציא את הילד מהלימודים או ממהרים לפגישה חשובה,

האם קיימים טיפים אשר יסייעו למשתמש הממוצע לדעת לפתוח שער חשמלי סגור?

 

ראשית חשוב שתדעו כי לכל שער חשמלי קיים מפתח לשחרור מהיר בעת הפסקת חשמל , על המתקינים לדעת להתחשב בצורך שלקוחות צריכים לנטרל את השער בעת הפסקת חשמל ולהתקין את המנועים בגובה אופטימאלי. מומלץ מאוד להניח את המפתח לשחרור השער בעת תקלה בצרוף דף הוראות שימוש, במקום הידוע לכל המשתמשים. כששער אינו נפתח יש לבדוק ראשית כי הנורית בקרה בשלט רחוק אשר ברשותכם דולקת בכל פעם אשר אתם לוחצים על הלחצן, אם הנורית אינה דולקת או דולקת חלש אז השלט אינו משדר אל השער שיבצע פעולת פתיחה וכדאי שתחליפו את הסוללה של השלט רחוק אשר ברשותכם, אם השלט תקין ואינו פותח את השער כשאתם בתוך רכבכם, צאו מהרכב והתקרבו אל השער הכי קרוב שאפשר ליד הפיקוד החשמלי ולחצו שוב על הלחצן בשלט רחוק לפתיחת השער, אם עדיין לא הצלחתם לפתוח את השער, בדקו שאכן מגיע חשמל אל השער, בדרך כלל החשמל אל השער מוזן ממקור מתח בלוח חשמל בלובי הקרוב אל השער. אם קיים חשמל לשער ולא הצלחתם לפתוח, יש להשתמש במפתח הנטרול ולפעול עפ"י דף הוראות לנטרול השער ולפתיחתו הידנית. יש לפנות דרך ועד הבית ולהזמין שרות מחברת השערים. יש מקרים בהם מגיע מקור מתח אל השער החשמלי ובכל זאת השער אינו נפתח, מומלץ להפסיק את הספקת החשמל אל השער, לעשר שניות לפחות ולספק שוב את מקור המתח לשער, להמתין חמש שניות וללחוץ על השלט רחוק / לחצן לפתיחת השער חשמלית. במקרים בהם אתם שומעים את המנוע השער פועל אך אינו נפתח, מומלץ לנער את השער בכוח סביר תוך כדי עבודתו של השער ובכך לשחררו מלחץ שיתכן מאוד בו הוא נתון.

רוצים לדעת עוד פרטים תתקשרו לחברת שערים וישמחו לסייע לכם בכל שאלה ופניה


אודות מחבר המאמר

 

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיותשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.