אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גיל הזהב-האמנם גיל שכזה?

מה עוד לא נאמר על הגיל הזה, זה שבו אפשר להתחיל – גיל הזהב. על גיל הזהב נאמר כבר, שזה השלב שבו הגוף כבר לא כמו שהיה; על גיל הזהב נאמר כבר, שזה הזמן שבו כבר לא שומעים כל כך טוב (בעיקר את הבקשות של בן הזוג או של הילדים); על גיל הזהב נאמר כבר, שזה כבר לא בדיוק התרגיל, אלא בכל זאת הגיל, אבל פחות נכתב על כך שגיל הזהב הוא השלב שבו מתחילים לחיות, אבל באמת לחיות...

גיל הזהב – פנסיה מושלמת

אם גיל הזהב הוא הגיל שלכם כעת, יש לנו חדשות בשבילכם: יש כאלה שמקנאים בכם. אתם בוודאי תתפלאו ולא תבינו למה, אז נסביר: גיל הזהב הוא הגיל שבו הדאגות המאפיינות את העולם המהיר והממוחשב של היום – הופכות להיות שוליות. נכון שעדיין צריך לדאוג לכסף כדי להתקיים, אבל הדאגות האחרות פוחתות: העבודה כבר לא מהווה את עיקר החיים, ויש ביניכם כאלה שכלל לא עובדים מתוך בחירה, או עובדים במשרה חלקית במקום שהם מאוד אוהבים. את הזמן הפנוי חלקכם מנצל להתנדבות עבור הקהילה, שזה דבר מאוד חשוב, לשמירה על הכושר וכמובן – להנאות החיים הקטנות המשלבות בילוי עם המשפחה ועם החברים, הליכה לסרטים ולהצגות, קריאת ספרים וכל דבר אחר שאתם אוהבים לעשות. אלה דברים שהצעירים בעידן של ימינו, ובעיקר אלה המשלבים עבודה במשרה מלאה עם גידול ילדים – לא תמיד מספיקים לעשות, ומסתכלים בעיניים כלות על הוריהם שיוצאים כמעט בכל ערב ושהרבה פעמים יש להם חיי חברה סוערים הרבה יותר משלהם.

גיל הזהב – אפשר להתחיל

גיל הזהב הוא הגיל שבו אפשר להתחיל, להתחיל לעשות את כל מה שלא היה לכם זמן לעשות קודם. מעבר לבילויים עם משפחה וחברים שהזכרנו קודם, גיל הזהב הוא זמן מצוין להתחיל ללמוד. היום, כשרואים את בני גיל הזהב ישובים על ספסלי האוניברסיטאות והמכללות השונות, כבר לא מרימים גבה. הדבר הפך לטרנד מאוד מקובל וכולם יוצאים נשכרים: המרצים והתלמידים מרוויחים עוד נקודת מבט של אנשים בעלי ניסיון חיים, ובני גיל הזהב מרוויחים ידע בתחום הקרוב ללבם. לא רק באוניברסיטאות ובמכללות רואים את בני גיל הזהב יותר ויותר, אלא גם בחוגים ובקורסים שונים, כגון קורסי מחשבים ואינטרנט, חוגי יצירה וכתיבה, חוגי התעמלות ועוד. הזמן הפנוי שיש ברשותכם, בני גיל הזהב, מאפשר לכם לעשות דברים שממלאים את נפשכם ומעשירים את חייכם, מה שלצעירים לא תמיד יש זמן (וכוח...) לעשות. 

גיל הזהב – הבית הוא המקום שבו נמצא הלב

אם אתם בגיל הזהב והחלטתם להישאר בבית – מצוין, הרי לא סתם אומרים שאין כמו בבית. אבל, אם אתם אנשי גיל הזהב ואתם מעוניינים לגור במקום שבו יהיו לכם גם השגחה רפואית על כל מחלה וצרה שלא תבוא, גם חיי חברה מלאים וגם חיי תרבות מגוונים, כדאי שתדעו שיש היום הרבה בתי דיור מוגן המציעים את כל זאת ועוד. רבים מבני גיל הזהב מבינים את התועלת הרבה של הדיור המוגן, ואולי אפשר להתיימר ולומר – את הזהב שהוא מציע לבני גיל הזהב, והופכים את הדירה שלהם שם לבית לכל דבר. אחרי הכול – גם לא סתם טבעו את המשפט שאומר, שהבית הוא המקום שבו נמצא הלב.

אנו מקווים שתמלאו את גיל הזהב שלכם בדברים ובפעילויות שעושים לכם טוב על הלב ועל הנשמה, ומאחלים לכם מכל הלב, בריאות ואושר.

 


אודות מחבר המאמר

בית אבות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.