אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מריו משחקים שלא שוכחים

מריו משחקים

סופר מריו משחקים כבר למעלה מעשר שנים ברחבי העולם, ונראה כי המגמה לא עומדת להיפסק. העיצוב הידידותי של המשחק והחוקים הפשוטים מאפשרים לכל גיל להרגיש נוח להעביר כמה שעות בניסיון לאסוף את כל מטבעות הזהב ולהציל את הנסיכה הכלואה. סופר מריו משחקים בלי להרגיש שהזמן עובר, אוספים פטרייה, קופצים על אבנים, הופכים צבעים ולאט לאט מתקדמים בשלבים אל עבר המסך האחרון שמכריז על הצלת הנסיכה. מכורי סופר מריו משחקים את המשחק בגרסאות השונות, כשלרוב לא מצליחים לסיים את המשחק בפעם אחת ולכן הנטייה לחזור ולנסות את המזל שוב ושוב.

מריו משחקים בפלאש

אחת ההמצאות החיוניות ביותר בעולם הטכנולוגי בשנים האחרונות היא טכנולוגיית הפלאש. טכנולוגיה זו מאפשרת אנימציות ומולטימדיות באיכות גבוהה ובעיצוב מרשים ללא צורך בהורדה או בהתקנת תוכנה מיוחדת מעבר לתוכנת הפלאש. פיתוח הטכנולוגיה העשיר את עולם משחקי הרשת ועודד את פריצתם של מאות אתרי משחקים המתבססים על טכנולוגיה זו כשיטת ההפעלה שלהם. לפני שהומצא הפלאש, יכולנו לשחק במשחקים ברזולוציה נמוכה ובעיצוב מוגבל, מה שכיום נראה כעבר רחוק מאוד. טכנולוגית הפלאש ממשיכה להתקדם וכך גם רמתם של משחקי מריו ומשחקים אחרים.

מריו משחקים בהורדה ישירה

מלבד משחקי הפלאש, מריו משחקים לאחר הורדה של קבצים למחשב תוך מספר דקות ברוחב פס מירבי. הורדה משחקי מריו מאפשרת לנו לשחק במשחק 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע ללא חיבור לאינטרנט. הורדה ישירה היא שיטה טובה למי שמרבה להוריד קבצים דרך תוכנות שיתוף ונתקל בקשיי השרתים וההורדה האיטית. יתכן ותאלצו להשקיע מעט בחיפוש מקור אמין להורדה, אך ללא כל ספק זה ישתלם לכם. אל תסתכנו בהורדה לא חוקית מאתרים מפוקפקים שיסכנו את בטחון המחשב שלכם.

מריו משחקים ברשת

חובבי משחקי-מחשב ודאי מכירים את עולם משחקי הרשת לאורכו ולרוחבו, באינטרנט קיימים מאות אלפי אתרי משחקים. באתרי המשחקים קיימים ממשקים יעילים המאפשרים לנו לשחק מריו והכוכבים, סופר מריו או גרסאות אחרות של כל משחק תוך מספר הקלקות. במקרים רבים נתבקש להמתין מספר שניות או דקות עד לטעינת המשחק, כשלאחר מכן נוכל לשחק ללא הגבלה. מומלץ לחפש משחקים שניתנים למשחק במסך מלא ולא רק כחלק מדף האינטרנט של האתר.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.