אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל בחו"ל

קידום אתרים בגוגל רלוונטי לא רק בארץ, מסתבר שישנם לא מעט אתרים ועסקים שקידום אתרים בחו"ל יוכל לעשות פלאים עבורם. הבעיה היא שביצוע קידום אתרים בגוגל ובמיוחד כשמדובר על קידום אתרים בחו"ל, הוא משימה לא פשוטה כלל. יותר ויותר אתרים ובעלי עסקים נעזרים בגוגל ככלי שיווק בסיסי לקידום האתר שלהם. למה? כשיש כלי פרסום זול יחסית ואפקטיבי ביותר, למה לא להשקיע בפרסום בו? בדרך חכמה של קידום אתרים בגוגל תוכלו להביא את העסק שלכם לתודעה גם בחול ולהגדיל באופן משמעותי את מחזור המכירות שלכם.

קידום אתרים בגוגל – לא רק בארץ, גם בחו"ל

כשמרשל מקלוהן אמר שאמצעי התקשורת לכפר גלובלי קטן, לא היה לו מושג איך העולם ייראה כשהאינטרנט יכנס לתמונה. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם וגם אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בעולם. כל גולש נעזר בגוגל לפחות פעם ביום, בהתחשב בעובדה שיותר ממחצית תושבי כדור הארץ גולשים באינטרנט, מדובר בלא מעט תוכן שמגיע ללא מעט אנשים בעולם. כיום לא משנה באיזו נקודה בעולם קהל היעד שלכם נמצא, בכמה צעדים פשוטים תוכלו להגיע אליכם, להיכנס אל התחרות ולהיות לא פחות טובים מהאתרים המקומיים בחו"ל.  היתרון של השיטה הוא שחוקי המשחק לא משתנים, מה שתקף לגבי קידום אתרים בגוגל בארץ, רלוונטי גם לגבי קידום אתרים בגוגל גם לקהל יעד הנמצא מחוץ לגבולות המדינה.

קידום אתרים בגוגל איך זה עובד?

קידום אתרים בגוגל מתבצע באמצעות שתי דרכים עיקריות:1.    קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של מילות חיפוש2.    קידום אתרים בגוגל על ידי הוספת תכנים מעניינים ורלוונטיים אל מילות החיפוש

קידום אתרים בגוגל באמצעות אופטימיזציה של מילות חיפוש היא התהליך הראשון שיש לבצע לצורך קידום אתרים בגוגל. בראש ובראשונה כשאתם מעוניינים לבצע קידום אתרים בגוגל, עליכם לשאול את עצמכם מה הם התכנים, או יותר נכון מילות החיפוש שיביאו את הגולשים לבחור דווקא באתר שלכם מתוך רשימה ארוכה של אתרים. לצורך קידום אתרים בגוגל בצורה אפקטיבית, גם בארץ וגם בחו"ל, חשוב מאוד שמילות המפתח הרלוונטיות לחיפוש האתר שלכם יופיעו באתר מספר פעמים, מעבר לכך, ככל שמילות המפתח יופיעו באתר יותר פעמים כך גוגל ידרג את האתר שלכם במקום גבוה יותר. הכלל הבסיסי בביצוע קידום אתרים בגוגל הוא שככל שאתם ממוקמים במקום גבוה יותר, כך הסיכוי שהגולש יבחר דווקא באתר שלכם מתוך רשימה גדולה של אתרים המציגים תכנים דומים לאתר שלכם, גבוה יותר.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.