אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות כניסה – לרושם ראשוני יש רק הזדמנות אחת

דלתות כניסה בחיינו תמיד שישמו כחלק נפרד ובלתי שמיש מעבר לאותו הביטחון אותו אנו מחפשים בבית, דלת כניסה אמורה מאז ומתמיד לשמור על ביתנו ועל העולם הפרטי שלנו שיישאר שלנו.

דלתות כניסה אמורות לייצג את הרושם הראשוני של ביתנו, לרושם ראשוני ישנה רק הזדמנות אחת, באם זה להראות מי אנחנו, רמיזה קטנה על עיצוב הבית ואפילו מה גודל מחיר הנכס. להראות דלת כניסה מעוצבת משמע להראות שאנחנו עיצבנו את כל חלקי הבית ולא רק את החלל הפנימי.

דלתות כניסה מייצגות המון מתוך הבית, רמיזה קלה על אופי עיצוב הבית, באם זה קונספט מסוים שנוצר בבית ודלת הכניסה כחלק גדול ובאם זה עיצוב של ויטראז' וזכויות מקוריות בעיצוב הכולל. החשוב ביותר בעיצוב הבית הוא להשתמש בכל מה שיש ולא רק ברהיטים הרגילים והמעוצבים, עיצוב הבית זה יותר מלהזיז כמה רהיטים ולחדש אותם. הרעיון בעיצוב הבית הינו להפך את ביתנו למקום בו כל האלמנטים נחשבים ומעוצבים בהתאם לקונספט העיצוב.

דלתות מעוצבות נותנות תחושת חום והתייחסות לכל רהיטי הבית, עיצוב פנים מרחיק לכת בכל האופנים ובמיוחד כאשר מדובר בהסרת גבולות, אם עד עכשיו ידענו שחלל הבית הינו המקום לעצב, כיום ניתן לראות בתים אשר מעוצבים יותר מחוץ הבית מאשר בפנים הבית.

תרבויות שונות מאמינות שדלת הכניסה הינה המעבר לאנרגיות הבית, בדיוק כמו גוף האדם גם הבית ניזון מאנרגיות טובות ובריאות, ככל שנשקיע יותר בכניסה לבית כך הבית יושפע מהן. לפי הפנג שוואי דלתות כניסה הינן מקום החשוב ביותר, אין להציב רהיטים קרובים לדלת הכניסה שמא הדלת לא תיפתח עד הסוף, אין להציב ווי תלייה על דלתות כניסה ויש לדאוג שלא יהיו חריקות ולטפל בכך באופן חשוב שמא יהיו חריקות בחיינו.

דלתות כניסה הינן חשובות ואף המראה הראשוני לכל עובר ושב מבחוץ, עיצוב פנים אמנם חשוב אך ללא דלת הכניסה שלנו לא יידעו האם עיצבנו או לא, אפשר תמיד לעצב את דלת הכניסה שלנו לרמה כזו שיוכלו עוברי ושב לנחש מה מתרחש בפנים הבית רק מהצצה קלה לעבר דלת הכניסה שלנו.

דלתות כניסה הן שער האנרגיות – יש לדעת איך להעביר אותן נכון.


אודות מחבר המאמר

DoorDesign - פתח לעולם מרהיב של דלתות כניסה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.