אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרקטים מרוב עצים לא רואים את היער

פרקטים מרוב עצים לא רואים את היער מאת יורם פרקט

פרקטים למינציה מבית יורם פרקט

 

 

ריצוף הפרקטים לשימוש ביתי הוא טרנד מבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות על ידי רבים בציבור הישראלי אבל השפע של הפרקטים לריצוף והמבחר הגדול של פרקטים לסוגיו השונים בין אם פרקט למינציה או פרקט עץ  מבלבל מאד עד כי מרוב עצים לא רואים את היער או יותר נכון את הפרקט הרצוי וקשה לבחור בשפע רב ש חנויות הפרקטים, בתי העסק שמוכרים פרקטים ומתקיני פרקטים. 

יחד עם זאת מי שרוצה לעשות פרקטים בדירה או בבית שלו ימצא כי עלות פרקטים למיציה בעיקר ירדה פלאים וכל אחד כיום יכול להרשות לעצמו פרקטים לפי טעמו ולפי התקציב שעומד לרשותו. מרבית העסקים שעוסקים ביבוא שיווק אספקה מכירה והתקנת פרקטים למינציה ועץ מתרכזים באזור המרכז ועיקר הפרקטים במרכז הארץ.

המון חנויות שטיחים, חנויות מוצרים לבית, משתלות, בתי עסק ובעלי מקצוע בענף הבניין הכניסו גם ענף זה של מכירת פרקטים והתקנת פרקטים לתחום העיסוק שלהם.  

 

אבל באמת מרוב עצים פשוט לא רואים את היער. פשוט כך, אמנם הרוב בוחר פרקטים למינציה שהוא אינו פרקט מעץ אמיתי אבל עדיין גם הפרקטים מעץ רצויים ומבוקשים יותר ויותר.

 

המבחר העצום של פרקטים למינציה בעיקר מבלבל את הצרכן שכל מבוקשו למצוא פרקטים מאיכות טובה במחירים משתלמים. אז כיצד עושים את זה ? איך יוצאים איזה פרקטים למינציה לבחור ואיפה בכלל לקנות פרקטים כאלה ?  

 

אם אתם מחפשים פרקטים במרכז וגוש דן כדאי להקפיד על כמה כללים שיעזרו לכם למצוא פרקטים למינציה איכותיים במחיר טוב ובמקביל גם להבטיח שיבצעו את התקנת הפרקטים בצורה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך זמן. 

 

1. מומלץ להכנס ולקרוא אודות בית העסק שמציע לכם את הפרקטים למינציה, לבחון את הנסיון והרקורד המקצועי שלו בענף הפרקטים במיוחד, האם יש מידע ספציפי אודותיו או מידע כללי בלבד למשל.

 

בהקשר זה נבהיר כי מי שעסק שנים רבות בשיפוצים ובנייה ומתפאר בשנות נסיון אלו לא ממש תורם לכם כי אתם מחפשים לעשות פרקטים למינציה לריצוף הבית ואתם זקוקים למי שיש לו נסיון בפרקטים דווקא.

 

2. מומלץ לדרוש שיגיעו אליכם עד הבית עם מבחר פרקטים למינציה מסוגים וחברות שונות. יעוץ והתאמת פרקטים בבית שלכם משתלם בזמן ובחסכון כספי ועוזר לכם לבחור מבין דגמי הפרקט למינציה מאותו דגם וצבע שמתאים לכם, לבית, לדירה, לריהוט, לעיצוב.

 

בעל מקצוע שמגיע אליכם לדירה ללא כל התחייבות לקנייה מצידכם בענף זה של פרקטים הוא שירות צרכני חשוב ומועיל שהרי בחנות הפרקטים הרחק מהבית לא תמיד בוחרים את הצבע המתאים לא ניתן לשים את הדוגמאות של הפרקטים ליד הריהוט ולהתרשם איך זה יצא... ועוד ועוד.

 

3. מומלץ לבדוק כי עסקת הפרקטים המוצעת לכם כוללת את כל העלויות השונות וההוצאות הקשורות לפרקטים למינציה כמו פנלים תואמים, תשתית ספוג שהיא חיונית לפרקטים למינציה, ספים בכניסה לחדרים, הובלת הפרקטים, סבלות לקומות גבוהות, התקנת פרקטים מקצועית וכד' כדי שלא יהיו לכם הפתעות נוספות.  

 

חברה, לא כל חברות הפרקטים מתמחרות את עלות הפרקטים למינציה באותו אופן ויש לערוך השוואה בין הפרקטים הסינטטיים במקומות השונים בצורה יסודית ולא לשכוח את ההוצאות הקטנות הנוספות שמצטברות לסכום לא מבוטל. אל תשוו רק בין עלות הפרקטים במקום זה או אחר מבלי להתייחס להצעה הכוללת שקיבלתם לגבי אותם פרקטים שאהבתם.

 

הבאנו כאן 3 עצות קטנות על פרקטים למינציה בעיקר, אבל חשובות שיעזרו לכם לבחון כל הצעת מחיר לפרקטים שמוצעת לכם וגם יתנו לכם בטחון ברכישת פרקטים איכותיים ובהתקנת פרקטים מקצועית וסיפוק שעשיתם עסקה טובה בבחירת הפרקטים שלכם ובהחלטה איפה לקנות את הפרקטים.

 

 

 בהצלחה -  יורם פרקט מכירה והתקנה050-9911998

  © כל הזכויות שמורות ליורם פרקט. 

 

 


אודות מחבר המאמר

יורם פרקט מכירה והתקנה - טל: 050-9911998

שיווק מכירה והתקנת פרקטים - 17 שנות נסיון ומוניטין

אתר:  https://sites.google.com/site/yoramparcet/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.