אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנה להורדת שירים מיוטיוב - זה באמת עובד

 

אם לא חזרתם ממאדים בתקופה האחרונה, אין סיכוי שלא שמעתם על יוטיוב (Youtube), אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם וגם אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם. ככל הנראה גם יצא לכם לשמוע כמה מהשירים האהובים עליכם, לראות טריילים של סרטי קולנוע ואף לראות חתול מנגן או פסנתר או משהו בסגנון.

מספר עובדות על יוטיוב נכון להיום יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. יוטיוב הוא המקום שבו צופים בהכי הרבה סרטים וסרטונים – מיליארד צפיות ביום - יותר מכל תחנת טלוויזיה. יוטיוב נרכש מגוגל, כשנה לאחר שהוקם ומאגד כיום מאות מיליוני משתמשים שמעלים מיליוני סרטים בכל רגע נתון. עשירית מהגולשים בעולם נמצאים ביוטיוב. יוטיוב החל בשיווק תוכנית שותפים, לפיה הוא מאפשר לרשתות תוכן ומשתמשים שמייצרים את הסרטים להפוך לשותפים ברווחים. בארץ, ספקיות תוכן כמו הוט, קשת, ערוצי חדשות וספורט – הפכו לשותפות עסקיות של יוטיוב. יוטיוב שואבת מרשתות אלו תכנים וסרטונים ובתמורה לכמות הצפויות והפרסומות הנצפות – מתחלקת ברווחים עמן 

האם ידעתם שגם אפשר להוריד שירים וסרטונים מיוטיוב, ישירות למחשב שלכם? למעשה, זה ממש לא בעיה ואתם תוכלו גם, למשל, להוריד את השירים האהובים עליכם לפורמט mp3 ולהגדיר אותם בתור רינגטונים. נשמע מעולה, לא? הורדת שירים מיוטיוב היא למעשה פעולה מאד מתבקשת מפני שכאמור מדובר במאגר עצום של מדיה ושירים וניתן למצוא כמעט כל אמן בעולם, אפילו הנידח ביותר, שווה לנסות!

לאור הדברים שנאמרו, לא מפתיעה העובדה שישנם עשרות דרכים להורדת שירם מיוטיוב. חלקן מפנות לאתרים מפוקפקים בהן מושתלים וירוסים ושאר צרות, וחלקן פשוט מפנים לאתרים לא פעילים או שפוט כבר לא עובדות. על מנת להקל את התהליך בשבילכם כתבתי מדריך נחמד וידידותי שילמד אתכם צעד אחר צעד כיצד מורידים את השירים/סרטונים האהובים עליכם מהאתר יוטיוב ישירות אל המחשב. כמעט ללא מאמץ.

מה שיפה בכל העניין שזה מאד מאד פשוט. בעזרת תוכנה להורדת שירים מיוטיוב הדבר אפשרי גם עבור המשתמש ההדיוט ביותר בכל הנוגע לענייני מחשבים וטכנולוגיה. אז קדימה, למה אתם מחכים – כנסו למדריך כעת ותוכלו להתחיל להוריד שירים מיוטיוב  תוך מספר דקות.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים כנסו למדריך של יוטיוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.