אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ללמוד איך להתנשק - לא רק למתחילים

 

גם אם אתם בטוחים במאות האחוזים שאתם יודעים איך להתנשק, כבר התנשקתם כמה וכמה פעמים בחיים שלכם ואתם ממש מאהבים מנוסים, אני סבור כי אתם יכולים ללמוד כמה טריקים קטנים שיכולים לעשות שינוי גדול. במידה ואתם לא מנשקים מנוסים ובמידה ואולי אף לא התנשקתם מעולם, המדריך הזה ידריך אתכם צעד אחר צעד איך מתנשקים "לפי הספר".

ניתן לומר שקיימים מספר חוקי בסיס שעשויים בהחלט לסייע לכם להבין איך להתנשק כמו שצריך ולהרשים את הצד השני. פעולת הנשיקה היא כביכול משימה פשוטה אך למעשה עבור חלק מהאנשים היא מבחן לא קטן. במידה והנשיקה מוצלחת זה יכול אף לרמז על אופיו המיני של הפרטנר ולכן יש חשיבות להתיר רושם חיובי עוד מהנשיקה הראשונה.

כללים בסיסיים למתנשק המתחיל

נשימה רעננה – איך להתנשק מבחינת הנשימה? או במילים יותר פשוטות – ריח מהפה. זהו דבר מאוד מאוד חשוב. חייבים להקפיד על צחצוח נכון של השיניים לפני שיוצאים לדייט. אין דבר יותר גרוע מלהתנשק עם מישהו שיש לו ריח רע מהפה. נניח שבדייט אתם אוכלים משהו תמיד טוב שיהיה מסטיק מנטה מרענן כדבר שבשגרה או כקינוח אחרי הארוחה, דבר שירחיק את הריח הרע ויעזור לנשיקה.שפתיים רכות – איך להתנשק מבחינת השפתיים? אף אחד לא רוצה להתנשק עם שפתיים יבשות, מגורות, עם פצעים…תמיד טוב לרכך את השפתיים קצת עם הלשון כך שהמגע בשפתי הבת זוג יהיה רך. יש לזכור שהמגע הראשוני חשוב מאוד ולכן איך להתנשק ברכות זהו דבר שצריך לזכור ולעשות נכון.

למתקדמים בלבד

עלייך לשבור את "מחסום הנגיעה". תיגע בבת הזוג שלך בעדינות על היד עצמה או כתף כאשר אתה מדבר איתה. פשוט תעשה את זה מהיר וטבעי ואל תעשה מזה משהו שזה לא – אל תעשה מזה ביג דיל. מגע בצורת של החזקת ידיים הם בהחלט פתרון טוב לשבור את מחסום הנגיעה. אם הכל הולך טוב, זורם כמו שנהוג לומר, אז איך מתנשקים? פשוט, נסה לנשק את בת הזוג ,אבל על הלחי! אם נוצר מצב שאתה מוצא את את השפתיים שלך ליד האוזן שלה (כמו שלפעמים קורה שמחבקים מישהי) נסה לתת לה נשיקה קטנה על האוזן. הדרך העקיפה לנשיקה (צרפתית) אמיתית עוברת באוזן ובצוואר. יש אמרה שאומרת שאם בחורה נותנת לך לנשק לה את הצוואר שזה אחד המקומות הרגישים שיש בגוף האישה, הדרך לשפתיים סלולה ופתוחה. כמובן שהדרך הישירה היא פשוט לנשק אותה.

במידה ואהבתם את המדריך הזה יתכן ותרצו גם ללמוד איך מתנשקים צרפתית ולהעשיר את ידיעותיכם.

 


אודות מחבר המאמר

אתם מוזמנים לקרוא עוד במדריך איך מתנשקים                                                  

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.