אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס התמקדות לנפגעי גזזת

להתמקד עם קורס ולהתמודד עם גזזת

היחס של ההנהגה הישראלית למי שנחשדו בחולי גזזת היה שימוש בתרופה שהכירו אותה עד לאותה תקופה, די.די.טי, שתופעות הלוואי שלה היו בעייתיות מאוד, וחלקן אף גרמו למוות לא הכרחי של נפגעי גזזת פוטנציאליים.

בעולם של היום יש לנו כלים רבים להתמודד עם בעיות כאלה ואחרות, ובתקופה שבה הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית מהוות בסיס מאוד נכון ואמיתי לטיפול באנשים, קורס התמקדות יכול להעניק את כל מה שאנשים נפגעי גזזת יכולים להציע ולקבל בחזרה. יש דרכים רבות שבמסגרתן אנו יכולים לרכוש כלים להבנת העניין והנושא של בעיות ספציפיות, ולרוב מדובר בתהליכים נפשיים וחווייתיים שעוזרים לכל אחד להתמודד עם מה שיש לו – בעיה פיזית ונפשית.

 

נפגעי גזזת צריכים עזרה

מצד אחד לגזזת יש טיפולים שיכולים לעזור, אך מצד שני נפגעי גזזת רבים לא הצליחו באמת לקבל את הטיפולים הנכונים, וכאשר מוסיפים לסיפור של אותם נפגעי גזזת ותיקים, עוד את התקופה שבה הגיעו לארץ כילדים, הטראומה גדולה מאוד. נפגעי גזזת בהחלט צריכים מישהו שיעזור להם, שיקשיב להם, שייתן להם את המענה, וחלקם אף יכולים לקבל כלים לעצמם. יש לא מעט נפגעי גזזת שהחליטו ללמוד את הנושא, ולעבור קורס התמקדות שיוכל להיטיב עם האחרים שצריכים עזרה, עם האחרים שיכולים לקבל משהו קבוצתי ולהתחזק.

 

קורס התמקדות לטובת הגוף והנפש

קורס התמקדות בא להעניק כלים למי שרוצים לטפל בנפש באמצעות חוויות גופניות, ומכיוון שהגוף חווה לא מעט טראומות, יש לנפש הרבה מאוד להתמודד איתו. בעזרת כלים נכונים וידע רלוונטי, כל קורס התמקדות נותן את הדגשים המתאימים לבעיות השונות. לרוב אנשים שפונים ללמוד קורס התמקדות הם כבר אנשים שמכירים את עולם הטיפולים ומבקשים לעזור לכל מי שרק רוצה. החיפוש אחר הטיפול הנכון, כמו טראומה בעקבות גזזת או טיפול לא נכון וראוי במחלה, מוביל אנשים להתמודד עם טראומה ארוכת שנים, בעל כורחם, והחיפוש אחר הטיפול הנכון יכול להוביל אנשים תמיד למחוזות מאוד רחוקים ומאוד שוליים, כאשר בסופו של דבר הרצון הוא למצוא משהו קרוב לבית, מבחינה מטפורית. בכל קורס התמקדות אפשר למצוא את המהלכים המדויקים שיכולים לתת התמיכה הנכונה.

 

תמיכה שווה זהב

הצורך הוא תמיד למצוא מישהו שמקשיב, שיודע להטות אוזן ולהפעיל את הנקודות החשובות ביותר, הרגישות ביותר. לכל טיפול יש כל מיני שלבים ודרכים לשפר את מצב הרוח, את התפקוד הפיזי והחיזוק הרגשי. לקורס התמקדות יש הרבה מאוד מוניטין טוב בתחום והפשטות שבה דברים נעשים נותנים את ההרגשה הטובה שאנו זקוקים לה. את ההרגשה הטובה הזו אנו יכולים למצוא אצל מי שמחפש רק להעניק, להקשיב, לתת.


אודות מחבר המאמר

מילנה חנוכייב אוהבת לכתוב ולשתף אנשים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.