אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יוגורט דנונה מבחר טעמים בריאים לכל המשפחה

 

המשפחה הממוצעת הישראלית נמצאת במרוץ שקו הזינוק והסיום שלו הוא המיטה. מהרגע שמתעוררים, מתארגנים לבית ספר או לעבודה, מתפזרים ומפזרים למסגרות השונות, חוזרים, הולכים לחוגים, חברים או ממשיכים לבצע מטלות של עבודה או לימודים, התארגנות לחוצה לשינה ונפילה עייפה למיטה. בתוך כל זה צריך גם לאכול ולשתות ועדיף גם באוכל המיטיב עם הבריאות ולא להסתפק בחימום אוכל מהמקפיא שטיבו עמום. כדי להצליח לעשות זאת מומלץ להיעזר באכילת יוגורט דנונה על שלל צורותיו וטעמיו. כל הפרטים על שילוב יוגורט דנונה בתפריט היומי בשורות הבאות.

תחזוקה שוטפת ואירועים מיוחדים

יוגורט דנונה נמצא כמאכל בריא במחקרים אשר נערכו כבר בתחילת המאה הקודמת, זאת הודות לחיידקים ידידותיים המוכנסים לחלב כדי שיעבור תהליך של החמצה. חיידקים אלו מסייעים למערכת העיכול של הגוף ומגבירים את חילוף החומרים. יתרה מכך, יוגורט המכיל סיבים תזונתיים אם בשל פירות שהוספו לו או גרנולה, יקבל אפילו יותר חיזוק של פעילות החיידקים הידידותיים וגם סיוע למערכת הפלורה הטבעית הנמצאת במעי. בשל כל זאת, מומלץ לאכול יוגורט דנונה מידי יום ובכך לוודא כי הגוף מקבל תחזוקה שוטפת, אך יש גם המלצה מיוחדת לזמן שבו מבוגרים או ילדים נאלצים ליטול תרופות אנטיביוטיות, שכן תרופות אלו משמידות חיידקים ידידותיים יחד עם אלו המזיקים והגוף יזדקק לחיזוק של המערכות הפנימיות.

שלל טעמים וצורות

כאשר תגיעו למדף במרכול של יוגורט דנונה תמצאו מבחר גדול של טעמים וצורות. כל אחד מבני המשפחה ימצא ודאי את יוגורט דנונה האהוב עליו במיוחד ואת הדרך המועדפת עליו לאכול אותו. כמובן, שניתן לבחור הרבה יותר מיוגורט דנונה אחד. מכוון שאנחנו יודעים שגם במרכול אתם עדיין במרוץ, ננסה לעשות לכם קצת סדר מראש שיקל עליכם לבחור  במהירות את היוגורט דנונה הנכון.

יוגורט דנונה לילדים שאוהבים מתוק- יהיה יוגורט דנונה בטעם תות או תות- בננה בעיקר כאשר הוא מגיע בגביע קטן שניתן לשתות ממנו  את היוגורט בקש או בבקבוק לשתיה. ניתן למצוא כמובן יוגורט דנונה עם קורנפלקס או פצפוצי אורז מצופים בשוקולד או יוגורט דנונה בטעם בננה בתוספת עוגיות שוקולד ואפילו פשוט עם פצפוצי שוקולד.

יוגורט דנונה לאוהבי פירות ובריאות- על המדפים תוכלו למצוא יוגורט דנונה עם מבחר של תוספות פרי כמו פטל, תפוח, אפרסק, פירות יער או דובדבן. נוסף לזה תמצאו יוגורט דנונה עם תוספות של גרנולה יחד עם תמרים או חמוציות.

יוגורט דנונה לשומרים על המשקל-  דנונה מציעה מבחר של יוגורטים בטעם טבעי, מתיקות מעודנת או בתוספת בריאות אשר מכילים בין 3% שומן ל- 0% שומן. כך תוכלו ליהנות מהבריאות של היוגורט דנונה ומהטעם המשובח ועדיין לשמור על המשקל או להשיל ממנו. כמובן שחילוף חומרים יעיל הוא תנאי הכרחי להורדה נכונה במשקל.

לסיום, יוגורט דנונה הוא מזון המיטיב עם בריאות המשפחה מפעוט ועד קשיש. עכשיו כל שאתם צריכים לעשות זה לבחור ואל דאגה, יש מספיק יוגורט דנונה לכולם. 


אודות מחבר המאמר

דריה שלו 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.