אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני כל פעולת רכישה של מוצר או שירות מסוים עלינו לבחון בצורה אובייקטיבית את מאפייני אותו מוצר או שירות, סוגיו ותכונותיו הכלליות ולוודא כי אותו מוצר נבחן בהתאם ליכולתו לספק את רצונותיי בנושא מסוים. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הפכה לפעולה טריוויאלית בימים אלו. בכל הזדמנות שניקרת להן בדרך, חברות הביטוח דואגות להציע לכם את ביטוח הנסיעות שלהן תוך כדי פציחה במסע שכנוע כי מוצר הביטוח שלהן הוא הכי טוב שתמצאו. ובכן, וודאי שחברות הביטוח יעידו על עצמן כי דווקא הן המובילות בתחומן אך המפתחות לרכישה מוצלחת נמצאים דווקא בידיכם, הלקוחות והמבוטחים הפוטנציאליים של כל אחת מחברות הביטוח המובילות בארץ.

כולנו יודעים כי כאשר אנו זקוקים לחלב, ניגש למרכול הקרוב לביתנו ונמצא את מבוקשנו. באותו האופן, כולנו יודעים כי כאשר אנו זקוקים לביטוח, נמצא את מבוקשנו אצל סוכני הביטוח השונים או ישירות אצל חברות הביטוח עצמן. יחד עם זאת, עלינו להיות מודעים לכך שפערי המחירים בין עלויות פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אצל חברות הביטוח השונות. בנוסף, לעתים מפתים אותנו בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם במסגרת כרטיסי אשראי שונים אך יש להיזהר שכן פוליסות אלו אינן מספקות הגנה נאותה למקרים רבים.

לאור הדברים הללו יהיה זה מתבקש לפצוח בסבב טלפונים בו נטלפן לכל אחת מחברות הביטוח ונבקש הצעות מחיר נפרדות במטרה לערוך השוואה אובייקטיבית עם סיום הסבב. קחו בחשבון כי עליכם לוודא כי פוליסת ביטוח הנסיעות עליה אתם מבררים מתאימה לאופי נסיעתכם, מצב הבריאות שלכם וכן התנאים הכלליים של הפוליסה הם לשביעות רצונכם.

מבין הפרטים הרבים אותם תדרשו לספק לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח מולו אתם מבררים פרטים לגבי רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לציין גם את מין המבוטח, גילו, מצב בריאותו, מדינת יעד, משך שהייה ופעילויות בהם יעסוק כמו למשל סקי, טיפוס הרים, רפטינג, צניחה חופשית וכו'. בהתאם לפרטים אותם אתם מספקים יידע סוגן הביטוח או נציג חברת הביטוח המסוימת להתאים עבורכם את פוליסת ביטוח הנסיעות המתאימה ביותר עבורכם.

קיימים לא מעט פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מגיעות כמוצר מדף אשר כל אחד מהם מיועד לקהל אוכלוסיה מסוים. לדוגמא, צעירים ישראלים רבים נוסעים לטיולים של אחרי צבא למדינות עולם שלישי שם הם מתנסים במגוון חוויות, בין היתר בפעילויות אקסטרים, סמי הזיה והרפתקאות קיצוניות אחרות. לאור מגמה זו, חברות הביטוח השיקו פוליסת ביטוח נסיעות לתרמילאים הכוללת למשל: שירותי חילוץ והצלה, שירות רופא מלווה במקרה של פגיעה כתוצאה משימוש בסמי הזיה, כיסוי לתאונות סקי ופעילויות אקסטרים אחרות, מוקד טלפוני הפועל 24 שעות ביממה למקרה הצורך ותקרת השתתפות להוצאות רפואיות מוגדלת.


אודות מחבר המאמר

ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח נסיעות לתרמילאים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.