אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המבחר הענק של טבעות נישואין וטבעות אירוסין בשבילכם

ממש עוד רגע ואתם חווים את הרגע הגדול מכולם, חוויה חד פעמית אתם מתארסים וממש אח"כ מתחתנים. אלף אורחים באולם הכי מפואר שקיים או בעצם ארוע קטן ואינטימי רק עם משפחה וחברים קרובים. טבעות אירוסין וטבעות נישואין בוודאי שיהיו. איזו טבעת תקנו?. יש מגוון ענק של  עיצובי טבעות אירוסין ונישואים. כך גם טווח המחירים.

מטבעת חלקה ופשוטה בסכום פעוט של אלף שקלים ועד לטבעת זהב לבן או שבה משולבים לא מעט יהלומים. כאן כבר השמיים הם הגבול מבחינת מחיר לצרכן. זה רק עניין של הטעם שלכם ושל אהובתם זה וודאי תלוי ביכולת הכלכלית שלכם להוציא על טבעות אירוסין או נישואין. אז מה אתם רצים לקנות? טבעות אירוסין הרי לא קונים בכל מקום ובטח שלא בכל מחיר.

אז נעזור לכם עם קצת חומר למחשבה שיעזור לכם בקבלת החלטה על איזה טבעת אירוסין או טבעת נישואים לקנות

בכלל לפני שאתם מתחילים לכו ותבדקו את עומק הכיס שלכם – אם אתם לא במקום הזה פשוט דלגו לסעיף הבא. מאידך אם אתם מאלו שכיסם מוגבל, אתם חייבים להגדיר לעצמכם תקציב. שימו לב לסכום אותו אתם יכולים להרשות לעצמכם. זה הולך להיות אירוע חד פעמי ומאוד מרגש וזכור מאידך זו רק טבעת אירוסין או נישואים ויש לכם עוד כספים אותם אתם אמורים להוציא.

לפני שאתם רוכשים טבעות אירוסין או נישואין חשבו אם זו תגיע כהפתעה או בשיתוף האהובה – כשקונים שי לאהובה אתם שואלים את עצמכם להפתיע או לשתף?. מצד אחד מתאים לכם לעשות מזה עניין גדול, לכרוע ברך להוציא בנונשלנטיות קופסא ובה טבעת מדהימה. זהו אחד הרגעים המרגשים שהחיים יזמנו לכם. מאידך תחשבו אם אתם קולעים בדיוק לטעם המיוחד שלה, חוץ מזה הטבעת צריכה להלום בדיוק את האצבע שלה.

איזו טבעת תרכשו לה – קבעתם לעצמכם סכום עכשיו הזמן לקנות את הטבעת האירוסין או נישואים. כל סכום והטבעות שמתאימות עבורו, אתם חייבים להכריע אם אתם תרכשו טבעת נקייה. או טבעת מלאה בשיבוצי יהלומים. ומה יהיה גודלם? קטנים ומשובצים מסביב או לחילופין יהלום אחד גדול. 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.