אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי צריך הסרת שיער לצמיתות?

שאלתם את עצמכם את השאלה האם אתם צריכים הסרת שיער לצמיתות? במאמר זה ננסה לנתח את הצורך של שני המגדרים בהסרת שיער לצמיתות. אנחנו כמובן מדברים על הסרת שיער באמצעות מכשירים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיות לייזר או אינפרה אדום מתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק.

מה עם המגזר הנשי?

כל העניין הזה שכרוך בהסרת שיער תמיד היה שייך באופן טבעי למגזר הנשי, מאות בשנים נשים מורידות שערות באמצעים כאלו או אחרים, עד היום אחת השיטות הכי מקובלות היא למשל הורדת השערות מהרגליים באמצעות שעווה, תהליך מאוד לא נעים אבל הכרחי. ומה עם הידיים והשפם ושחי. בקיצור סוג של התעסקות שהיא לא בהכרח נעימה. האמת הכל תלוי בגנים. מי שזכתה באלו הנכונים יכולה באמת להסתפק בהורדה נדירה באמצעות שעווה. יש נשים אצלן העניין קצת יותר מורכב. והן זקוקות לטיפולי הסרת שיער לצמיתות באמצעות לייזר או אינפרה אדום. למזלכן. המכשירים האלו יודעים לעשות פלאים ויהפכו אתכן לחלקות לגמרי

ומה עם המגזר הגברי?

כשאנחנו מדברים על המגזר הגברי והסרת שיער, הענינים קצת יותר מורכבים, יש פה עניין של תדמית, של מראה אותו רוצים להשיג. אם נשים צריכות להיות חלקות נקודה. אצל הגברים השאלה ממש לא סגורה. מה  שכן סגור שגברים שהם יותר מידי שעירים הם בבעיה כמעט כמו נשים עם בעיות שיעור. אין באמת הרבה נשים שאוהבות גברים עם "דרגות" על הכתף כמובן שהן לא דרגות אמיתיות. חוץ מזה גם שערות בגב הן לא ממש ברכה גדולה. בקיצור אם אנחנו מדברים על אחוזי שיעור יש לא מעט גברים שהם לקוחות פוטנציאלים להורדת שיער לצמיתות.

השאלה היא רק איזה שיער מורידים, מאיפה ובאיזו שיטת הסרת שיער לצמיתות פועלים כאן הדעות חלוקות, קודם כל זה עניין של תקציב. סה"כ אנחנו מדברים בהוצאה של לא מעט אלפי שקלים. חוץ מזה אנחנו מדברים על הרגשה אישית. ועל הדעה של בת או בן הזוג. אנחנו בכלל ממליצים להפוך אותם לשותפים מלאים לתהליך. כדי שלא יהיו הפתעות וידעו גם לתת לכם את העצות הנכונות.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.