אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לפני שבוחרים חברת אחסון אתרים

אתה יזם אינטרנט והקמת אתר אינטרנט שמתחיל לרכז לא מעט משתמשים. חשוב לך אתר יציב ומהיר שעומד בעומסים כבדים, חשוב לך לעבוד עם חברת אחסון אתרים שמספקת שירותי אחסון באיכות מאוד גבוהה. בסקרה זאת זה נציג לך את כל הטיפים החשובים שחשוב שתדע לפני שתסגור חוזה ארוך טווח עם חברה לאחסון אתרים.

בשלב ראשון לך ותלמד על הנושא ועל כל הפעילות בתחום במרחבי הסייברספייס 

לפני שאתה בוחר חברת לאחסון אתרים רצוי שתכנס לאינטרנט ותשווה בין כמה חברות, תבדוק את המחירים שהן מציעות, תלמד את רוחב הפס אותו יציעו לך, חפש ובדוק אם יש עוד לקוחות מרוצים .

בטוח שיש לך עוד כמה חברים או קולגות שהשתמשו בשרותיהן של חברות אחסון אתרים, לך תשאל אותם מה דעתם ועל מי הם ממליצים. ביננו איזה חבר יוכל להסתכל לך בעיניים אחרי שהמליץ לך על שרותיה של חברה ממש לא מוצלחת.

לחפור ולהבין אודות אחסון אתרים

אחרי שהצצת עמוקות באינטרנט וקבלת כמה המלצות מחברים טובים או פחות טובים הגיע הזמן שתציג דרישות ותתחיל לקבל הצעות מחיר מכמה חברות אחסון אתרים, אנחנו ממליצים לך לבדוק לא יותר משלוש חברות. קטנה, בינונית וגדולה, חשוב לדעת אם אתה מתכוון לעבוד עם חברה ישראלית, אירופאית או אמרקיאית. 

קידום אתרים ואחסון אתרים

לפעמים יש חשיבות גדולה מאוד בכל הקשור לאחסון, כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש אנחנו צריכים לחשוב כמה צעדים קדימה, כלומר בכדי לקדם את האתר בגוגל ישראל אנחנו צריכים לאחסן את האתר שלנו בישראל ולא במדינות אחרות. לפעמים גם חשוב הIP הספציפי בכדי שלא נעלה על אחד שיושבים בו אתרים אחרים בעייתים / גדולים או אפילו נוספים שלנו. ישנו אחסון seo אשר התחיל את דרכו למען כל מקדמי האתרים בעולם כאשר ישנן חברות קידום אתרים בגוגל אשר מקשרות בין אתר אחד לשני אשר כולם יושבים על אותו אחסון ומכך גוגל יכול להעניש בחומרה מכיוון שרואה זאת כקידום לא טבעי. לשם כך אחסון seo יצא לפועל אשר כל אתר יכול לשבת על IP שונה למען קישורים חוזרים.

חשוב שתוכל לקבל הצעה שתהלום בדיוק לפי דרישותך הספציפיות. אל תתפשר כי חברה מסוימת יכולה לספק משהו אחר שלווא דווקא יתאים לדרישותך המסוימות. נושא האבטחה הוא מאוד חשוב ותחקור לעומק את שכבות האבטחה שמציעה חברת אחסון האתרים. אם תגלה למשל שהאתרים של החברה נפרצו בהצלחה בעבר תשקול בשנית אם לעבוד איתה. למרות שלעיתים נפרצים אתרים גם של החברות הכי גדולות ומוכרות.

שים לב לגמישות שמציעה חברת אחסון האתרים. אחד הדברים אותם הכי קשה לצפות הוא נפח תעבורה עתידי אבל כשזה קורה אתה חייב תשובות מיידיות ותוך זמן קצר. איכות שירות הלקוחות – אחת הנקודות החשובות ביותר בעבודה עם חברת אחסון אתרים היא שירות לקוחות כזה שידע לתת לך תשובות תוך זמן מאוד קצר, ובאיכות מאוד מאוד גבוהה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.