אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוליש – ניקיון או הברקה בלבד?

רובינו מכירים את פעולות הפוליש, כולנו מכירים כמעט את המכשיר שעושה קצת רעש והרבה עבודת פוליש מבריקה. השאלה היא האם פוליש זו פעולת הברקה בלבד או שמא אכן עבודת קודש הניקיון?

כולנו אכן רוצים בית נקי אבל מי מאיתנו לא רוצה עבודת פוליש אשר תבריק לנו את הבית ותחזיר אותנו כמה שנים אחורנית לאותם הימים שראינו את הבית שלנו לראשונה כאשר רק קנינו אותו. בית מצוחצח ומלא ניצוצות של הברקה אמיתית. פוליש קריסטל ופוליש כללי עושה את הבית שלנו למשהו שאנחנו לא מכירים מהסיבה הפשוטה, לא בגלל שהבית שלנו "מלוכלך" או משהו כזה, ההפך – כאשר בית "עומד" כבר מספיק שנים – הוא צובר לו אבק משלו ולכלוך אשר מראה שכבות נוספות שלא הכרנו ברצפה שלנו. פוליש גורם להם להעלם ולא כדרך הקסם אלא כדרך המכונה שבעצם מורידה בכח עוצמתי את השכבות שצברנו במשך השנים.

שיפוצים זה מעולה אבל מה אחר כך?

כאשר אנחנו בתהליכים של שיפוצים בבית אנחנו יכולים לראות איך הבית שלנו לא רק מעלה אבק אלא גם מעלה שכבות לכלוך שלא הכרנו מעולם. ישנם אנשים אשר קוראים לחברות ניקיון מקצועיות כאלו ואחרות אשר דואגות לניקיון הבית לאחר השיפוץ הכללי שעשינו, הן במטבח והן לכל הבית עצמו.

העניין הוא שיש הבדל גדול מאוד לבין ניקיון כללי ולבין עבודות פוליש מקצועיות שיורידו כמו שאמרנו את השכבות המצופות אבק ולכלוך במקרה הטוב ובמקרה הרע את החיידקים שהבית שלנו צובר במהלך השיפוצים. לרוב בזמן השיפוץ הבית לא רק צובר אבק ולכלוך אלא בגלל שמדובר בשיפוצים אינטנסיביים אנחנו רואים את הקירות שלנו נופלים, רצפות קדוחות חורים וכד' מה שאומר שהלכלוך שהיה בבית שלנו במשך השנים שלא הצלחנו להגיע אליו פורץ החוצה בקול גדול מה שאומר שאנחנו חייבים לנקות, מטאטא וכמה סמרטוטים לא יכולים לעשות את העבודה לא משנה כמה ננקה, ניקיון כללי פשוט חייב להיות רק אחרי עבודות פוליש מקצועיות אחרת אנחנו חוזרים חלילה לאותה בעיה כללית בבית שלנו – בעיית החיידקים הבלתי פוסקת, אנשים רבים טוענים שהופכים חולים רק משום שהבית היה מלוכלך מעט, אז אם כך מה יקרה כאשר הבית נמצא לאחר שיפוץ?


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.