אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי – החובה והזכות

דשא כדשא מתמיד נתן לנו את המקום בו נוכל להניח את הראש ולהרגיש בחופש אמיתי, באם זה מקום בו נחים וממשיכים מהעמוד שהפסקנו לקרוא בספרנו ובאם זה לעשות את הפיקניק שחיכינו לו כל השבוע.

דשא תמיד יישאר מקום בו נמצא את שלוותנו, השאלה מה קורה במדינה שקשה לה לתחזק את הדשא הטבעי והמוכן של הטבע, תקציבים של חשבונות מים נגמרים ועוברים למען דברים חשובים יותר מרוגע וטבע. דשא סינטטי מצא את דרכו אל תוך עולם השיפוצים והעיצוב כבר בתחילת שנות ה70, גינה מלאכותית שומרת את טוהרה למשך שנים רבות (לרוב בין 15- 25 שנה).

דשא סינטטי מגיע לבתים פרטיים רבים למען חיסכון במים ובאנרגיות של השקיות וטיפוח בגינת חצרנו, טיפוח הוא יותר מסתם השקיה, טיפוח גינה לפעמים מתחיל מריסוס קבוע של חומרים כימיקלים לשימור האדמה ועד להשקיה רצופה בעזרת ממטרות. דשא סינטטי דואג לצמצם את ניצול המים והאנרגיות של יושבי הבית בזמן שהדשא יכול להמשיך במראה הנוכחי גם כ-20 שנה קדימה.

מחירי דשא מלאכותי נמוכים ומתחיל בהתקנה וממשיך בהנאה רצופה מה"מוצר" הנרכש, דשא אמיתי יכול להיות תובעני מאוד ובימינו גם בלתי ניתן לשימוש נכון, ככל שנבזבז יותר מים על הדשא למען שימור האיכות כך סיכוי גדול יותר שנסתכן בתביעה ע"י מוסדות המדינה מפאת בזבוז מים כהוגן.

דשא מלאכותי נוטה להישמר בצורה נפלאה וידידותית לסביבה, ניתן כיום להזמין שטחי מרבד של דשא בגדלים שונים ומגוונים, ניתן להזמין מרבדי דשא סינטטי לגובה של 50 מ"מ לגובה. מוצרי חברה מקצועית לדשא סינטטי מותאמים לאקלים ישראלי ובעלי מגני UV לשימור איכות הדשא לזמן רב. בעוד שיורדים השימושים בחשמל (מכסחות דשא) ובצריכות המים (השקיות מרובות, חיסכון עד כ-500 מ"ק מים בשנה) ניתן לראות בתים פרטיים רבים מלאי מדשאות סינטטיות, ריחוק ממצבי אלרגיות, דשא סינטטי ניתן למחזור, אין צורך לדישון או לריסוס וכיו"ב.

דשא סינטטי מלמד אותנו על קדמת העולם, בימים בהם לא נצטרך לבזבז מים החסרים לכולנו ובאותו הזמן לתרום לאיכות הסביבה שהכול לבסוף יוצא למען אווירה וסביבה נוחה יותר לכל יושבי הבית.


אודות מחבר המאמר

דשא דשא

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.