אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תביעות ביטוח - תשאירו את הדאגות לעורך דין

תביעות ביטוח הן פרוצדורות שעשויות לתסכל לפעמים, במקרים מסוימים העובדות ברורות לכל ואין חולק על פרטי התביעה והפיצוי, אך במקרים אחרים ישנן גרסאות שונות בנושא סוג הכיסוי של הביטוח, גובהה הכיסוי על פי הערכת שמאים ונושא האשמה שנופלת בחלקו של צד זה או אחר.

חברות הביטוח כמובן מנסות לצמצם את גובה הפיצוי שניתן על ידן למינימום, לכן הן בודקות במקרים של תביעות ביטוח האם הפוליסה מכסה את המקרה הנידון, כלומר האם משהו בתנאי הפוליסה מכתיב כי על פי טיב ההתרחשות יש אפשרות לחברת הביטוח לסגת מאחריותה לפיצוי, למשל במקרה של נזק שנגרם לדירה כתוצאה מכל עליון, בפוליסה בה אין כיסוי, או במקרה של ביטוח שאינו כולל צד ג'.

העיסוק בתביעות ביטוח הוא כלכלי לחלוטין, כיוון שהכרעת הדין בעניינן היא בעלת משמעות פיננסית בלבד, זאת על אף שבמקרים רבים האירועים שבגינם הוגשה התביעה הם בעלי משמעות אמוציונאלית חזקה – לדוגמא במקרים של תאונות דרכים שהותירו אחריהן נפגעים בנפש או שריפה שהחריבה את ביתו של אדם עם כל הזיכרונות והסנטימנטים שהיו אצורים בו.

תפקידו של עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח, הוא לרתום את התובעים למען עצמם, לעזור להם להשיג את המרב שמגיע להם, תוך כדי הפגנת אמפטיה לסבל שנגרם להם כתוצאה מאותה התרחשות מצערת.לעיתים אנשים מסוימים מניחים שבגלל שתביעות ביטוח הינן הליך שגרתי וחלק מהתהליך הקבוע והידוע של מקרים המצריכים הגשת תביעה מסוג זה, החשיבות של עורך הדין אינה משמעותית כבמקרים אחרים ולא כך הדבר – עורך דין בעל רזומה עשיר בתחום תביעות הביטוח, יכול להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר, לאור הניסיון שצבר ויכולתו להבין מראש לאן אתם יכולים לשאוף, לעיתים אפילו תוך כדי הגעה לפשרה עם הנתבעים מבלי לגרור את העניין לבית המשפט.

בלא מעט מקרים לאורך השנים הוכח כי נציגות של עורך דין בכיר העוסק בתחום הביטוח, יכול בעצם נוכחותו להביא את הצד השני ואת בית המשפט להבנה כי התובע זכאי לקבל יותר מאשר במקרים בהם פרקליטו של התובע חסר ניסיון בתחום, כפי שקורה לעיתים גם בתחומים אחרים.


אודות מחבר המאמר

תביעות ביטוח לא חייבות להיות כאב ראש.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.