אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבחים – בשם הקדמה

אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

אנחנו רוצים לשפץ את הבית שלנו ואנחנו בעצם מאוד אוהבים את האווירה שלנו אבל כמו כולנו, אנחנו אוהבים להתחדש ולהרגיש כאילו המצאנו את הבית ברגע זה מחדש. עשינו משהו שעוד לא עשינו (לא בשנים האחרונות לפחות) מטבחים תמיד עשו את ההבדל, כמה מנורות, צבע ומקרר חדש ואנחנו מרגישים שאנחנו חיים בבית חדש ללא כל שינוי במיקום הגאוגרפי שלנו.

מטבחים מעוצבים, לטעמנו?

הסיבה היא מאוד פשוטה, לא בגלל שאנחנו לא מבחינים בין המיקומים אלא כאשר מטבחים חדשים נכנסים לחיינו, לרוב הם מכניסים כמה פקטורים נוספים, כלומר – צבע, צבע חדש אשר נכנס לחיינו, צבע אשר נראה טרי יותר, נקי יותר וכמובן סגנוני יותר ממה שהיינו רגילים אליו עד היום.

מעבר לצבע, המקום עצמו. כאשר מטבחים מתחלפים בחדשים, אוטוטמית עושים שינויים לטובת האישה או לטובת אלו שנמצאים במטבח ברוב הזמן. אנחנו אוהבים לראות את המטבח שלנו בצבעים חדשים אבל כאשר מדובר במטבח חדש אנחנו מבקשים לשנות את המיקומים, התנור עובר למקום חדש, המקרר עובר ואף המגירות עצמן עוברות גם הן כל אחת למקום נוח יותר ממה שהיינו רגילים אליו עד כה.

מטבחים – לנגרים בלבד?

כיום, אפשר לקנות מטבחים בשלל הגדלים ובשלל הצבעים בעשרות מקומות בארץ, החל מנגריות גדולות וקטנות ועד למקומות קנייה העובדות על פס ייצור מסוים וכד'. העניין הוא שזה בסדר גם לקנות באיקאה מטבח אבל הכל עניין של טעם ומקום, כי באם אנחנו אוהבים את הטעם אז מה טוב אבל כאשר אנחנו מוגבלים במקום ובמטרים ספציפיים, לא משנה כמה אנחנו נחשוב שאנחנו יודעים למדוד – לא כל אותם מטבחים יכולים להתאים באופן טבעי, יש לדעת את המידות המדויקות (שכמובן אנחנו ממליצים על בעל מקצוע איכותי לעבודה) ואחרי שאנחנו יודעים את המיקום והמדידות המדויקות, נשאר רק הטעם. אז מטבחים אמנם צריכים מקום משלהם ולא קשה להתאים את צבעם אבל לא לשכוח, גם מטבח הינו חלק מבית אחד גדול – אל תתפזרו עם הצבע אלא אם כן מצפה לכם סוף שבוע של צביעה בבית.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.