אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין – האם יש לך אחריות על האבן?

טבעות אירוסין - בדרך אל החופה

הצעת נישואין הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור בני הזוג. גם אם מדובר בקשר של כמה שבועות או חודשים, או בקשר של כמה שנים, הצעת נישואין תמיד תהיה מרגשת עבור שני הצדדים.גם אם הזוג לא נחשב לרומנטי במיוחד, הגבר לא יוותר על ההזדמנות להפתיע את חברתו ולהציע לה נישואין כמיטב המסורת הרומנטית.יש גברים שאוהבים לעשות את זאת בחוג המשפחה, כשהמופתעת היחידה זו הכלה העתידית, ויש כאלה שבוחרים לעשות את הצעד המחייב באינטימיות בארבע עיניים.לא משנה המיקום ומי יהיה נוכח באירוע, כל המשפחה או רק בני הזוג, אורחת קבועה בטקס מרגש זה, היא טבעת האירוסין.

טבעות אירוסין - חשבון הבנק קובע את גודל האבן

את האימרה הוותיקה, ש"אהבה אי אפשר לקנות בכסף", כולנו מכירים, אבל אם יש לך חשבון בנק שבו המילה מינוס, לא מככבת בו באופן בולט, ואפילו לא באה לבקר לעיתים קרובות, אז אתה יכול להרשות לעצמך לפנק את אהובתך, ולהעניק לה טבעת אירוסין עם יהלום בקוטר שלא היה מבייש את מלכת אנגליה.כך שגם אם כסף אינו יכול לקנות אהבה, לפחות הוא זה שקובע כמה תוכל להשקיע באהבה שלך. גבר מאוהב מעל הראש, יהיה מוכן להמטיר על אהובתו תשורות על גבי תשורות. וכך זה יהיה בכל תקופת החברות. דברים יימשכו בצורה כזאת גם בתקופת האירוסין, כשהשיא בטבעת האירוסין בעלת האבן האימתנית, ועד לחתונה. ירח הדבש, גם הוא יהיה כולו דבש, אך לאחר מכן, כדאי מאד לאישה לשמור על טבעת האירוסין שלה, כי בעת של משבר כלכלי ראשון, טבעת זו עלולה למצוא את עצמה בדרך למשכון.כי כשרווקים ומאוהבים, חיים מהאהבה, אבל כשנשואים כבר, צריך לאכול אוכל אמיתי, והאהבה מצולמת היטב באלבום החתונה.

טבעות אירוסין - האם קיבלת תעודת אחריות על היהלום?

אף אחד לא מצפה לשמוע שאלה כזאת במעמד הנפלא של הצעת נישואין והענקת טבעת אירוסין לבחירת ליבו. אך יש נשים, שגם ברגעים הכי רומנטיים בחייהן, אינן מאבדות את הצד הפרקטי שלהן, ושואלות את שאלת המחץ הבלתי צפויה, "האם קיבלת תעודת אחריות על היהלום"? על אף שהשאלה מאד הגיונית, ומתקבלת, אין היא נעימה לאוזנו של הגבר, שרק הרגע הציע לאהובתו, שזו תחלוק עמו את שארית חייו. אם הגבר מכיר היטב את אופייה של ארוסתו, הוא בוודאי לא יופתע מהשאלה הקנטרנית, אלא ישלוף מיד מכיסו את תעודת האחריות של הטבעת היהלום וגם פתק החלפה שדאג להכין מראש. ואז, כשהיא תהיה רגועה לגמרי, תוכל בחירת ליבו להגיד את הכן, שאהובה כה משתוקק לשמוע. או שהשתוקק לשמוע לפני שנשאלה השאלה ההיא. 


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לטבעות אירוסין הכותב מספק מידע לגבי צילום חתונות וגני אירועים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.