אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדרות לצפייה ישירה בלי לצאת מהבית

ואלה – רשימה חלקית בלבד – שמות: אבודים, נמלטים, הבורר, היפה והחנון, אסקימו לימון, ארץ נהדרת, מפרץ האהבה. הסדרות האהובות – סדרות להורדה. ישירות אל המחשב שלכם או אל הפלאפון המתקדם, אל הטלוויזיה או האייפון רב האפליקציות. פ'וצ'ו שלנו או וודי אלן – סדרות של מיטב היוצרים מוקרנים ישירות בביתכם.

כאשר אין צורך לצאת מהבית – קל וחומר כאשר אין אפשרות בשל מזג אוויר, סדרות להורדה עשויות להיות הפתרון המופלא למלא את הזמן הפנוי שנכפה עליכם או את זמן האיכות שאתם בוחרים לבלותו בביתכם לבד או עם חברים במיטה או עם בירה בסלון, כי שאתם צופים בבית כל אפשרויות הצפייה פתוחות עבורכם.

רבות מבין סדרות להורדה או סדרות לצפייה ישירה ניתנות לשימוש חינם אין כסף. אחרות במחיר שוודאי מצדיק את הרכישה, זול יותר לא אחת פי שניים ואף פי שלושה או ארבעה מזוג כרטיסים לסרט. לא תמיד מציאת הסידרה המבוקשת היא משימה פשוטה, לעיתים איכות הצפייה כלכך גרועה שהורסת את כל חווית הצפייה הישירה. לעיתם הסדרה שהורדה אינה באמת הסידרה שבאמת רציתם לראות ועוד בעיות רבות.

כאשר רוצים להתרפק על סדרות שרק שמענו את שמן או לצפות בפרק מסדרה שעקבנו אחריה אבל בשל סיבה כל שהיא החמצנו את שידורם של פרקים אחדים; כאשר רוצים לראות במו עינינו "על מה הרעש" בקשר לסדרה מסוימת;כאשר רוצים לטעום פעם נוספת את טעם של פעם, להיזכר, להתגעגע, לאהוב שנית את אשר אהבנו פעם – סדרות להורדה הן המענה לכל אלה.

בארכיון הממוחשב שבו גוגל הוא הארכיבאי התורן הקבוע שלעולם אינו נעדר ממשמרתו, ניתן לאתר במהירות רבה כל סדרה מבוקשת וליהנות מצפייה בה בכל עת לרבות להקליטן וכמובן - באמצעות צפייה ישירה. סדרות להורדה כוללות גם מגוון סרטים לילדים, שרוצים הכול מהר ועכשיו. גם להם מזומנת חוויה של סרטים לצפייה ישירה שתעשה לכם את החיים נוחים ושקטים יותר, כאשר הם יתמסרו ויתמכרו לסרטים.

החלב נשפך? החמצתם סדרה? לא קרה דבר. תרגיעו. תירגעו. אין סיבה לבכות עליו. אפשר לשחזרו ולמחזרו ולהשיב לו – תך כדי צפייה ישירה – את טריותו, כבראשונה.


אודות מחבר המאמר

FlatPlanet.TV

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.