אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעט על מזרונים

מזרונים הם כנראה פריט הריהוט הכי שימושי שיש לנו בבית. כמחצית מחיינו אנו מבלים על מזרון וזו עובדה ידועה שאנו זוקקים לשינה טובה על מנת לתפקד כראוי. שינה מחדשת את המצברים הטבעיים שלנו וטובה באופן כללי לגוף ולנפש – וכדי לישון טוב אנחנו צריכים מזרון טוב.

מגוון מזרונים אין סופי מוצע לנו כיום מכל כיוון אם זה באתרי האינטרנט השונים או בחנויות המפעל של מזרונים שניתן לראות את שלטיהן בכל חוצות. חשוב לדעת מה לחפש כאשר אנו בוחרים מזרון מכיוון שידיעה זו תדאג שנשיג את המטרות שלנו בצורה טובה יותר.

אחד הדברים החשובים הוא לבחור מזרון המתאים לגופנו. מזרון שישמור על גופנו ועל הגב שלנו בזמן השינה יתרום הרבה יותר ממה שנראה לעין.  מזרונים אורטופדיים טובים שיעבדו בשבילנו במהלך הלילה יוכיחו את עצמם כשנקום בבוקר שלמחרת רעננים וערניים יותר.

בבחירה בין מזרון אורטופדי למזרון רגיל המזרונים האורטופדיים מנצחים בגדול. ההשקעה שניתנה בעיצוב וייצור מזרונים אורטופדיים תעניק לנו חווית שינה בריאה וטובה, חבל לחסוך כשמדובר בבריאות של הגב שלכם.

כמה נקודות שכדאי להביא בחשבון:

תחילה שיקלו את מידת המזרון הרצון לכם. האם אתם צריכים מזרון יחיד, מזרון זוגי או אולי מזרון לבני נוער. בבחירת מזרון זוגי חשוב לזכור שישנן מידות שונות, בניהן קינג או קווין סייז. אם אתם קונים רק מזרון התאימו את רכישתכם לגודל בסיס המיטה שכבר קיים אצלכם.

לאחר מכן כדאי לבחור את רמת הקושי של המזרון, הדעה המקובלת היא שמזרון קשה הוא מזרון טוב, אך יש להתאים את רמת הקושי באופן אישי שכן לאנשים שונים מתאימה דרגת קושי שונה במזרון שלהם. לא נכתבו עדיין החוקים בנושא כלומר, ביחרו מזרון שנוח לכם לשכב עליו, מזרון נוח הוא מזרון מתאים!

נקודה נוספת שיש לשקול בעת קניית מזרונים היא פתחי האיוורור של המזרון שאתם מתכננים לקנות. בעיקר באקלים הישראלי, אבל גם באופן כללי אנשים מאבדים כמות לא מבוטלת של נוזלים במהלך השינה. בחירת מזרון עם פתחי איוורור יפתרו את הבעיה הזו.

עוד דבר אחד לסיום: וודאו כי למזרון שאתם רוכשים קיים תו תקן, וכן שהחנות מעניקה עליו מספר שנות אחריות. מזרונים איכותיים אמורים להיות עמידים כעשר שנים.

 


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות T.V ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.