אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואה בין אופני הרים לבין קלנועיות

 

 

 

יש אומרים שגרי פישר בעל המתג גרי פישר הידוע והנחשב, הוא ממציא אופני הרים.

אופני הרים הינם אופניים שיועדו לנסוע, מדרכים לא סלולות, דרך דרכים מסולעות מחותחתות וצרות, ועד נסיעת אקסטרים במורד המלוות בקפיצות גבוהות ומרשימות.

דרושים שני דברים כדי להצליח ברכיבה על אופני הרים : ראשית, יש ליהנות; ושנית, צריך להכיר את הסודות המקצועיים שיעזרו לכם לעבור את המסלול כמה שיותר מהר. המדריך לרוכבים רציניים יעניק לכם דחיפה קדימה בשני התחומים.

למדו לרכוב מהר יותר וחכם יותר מאי פעם :

 

 

קלנועיות הן רכב חשמלי ומונעת על ידי מנוע חשמלי, קלנועיות הן רכב שקט ואינה פולטת עשן ולכן מאפשרת נסיעה נעימה גם בתוך מבנים.

בנסיעה על קלנועית אין צורך ברישיון נהיגה או בטסט.

לסיכום, נסיעה על קלנועיות מהווה חופש, עצמאות וניידות עבור אנשים רבים.

אין עוד צורך להישאר בבית. אפשר להמשיך ולנהל אורח חיים עצמאי.

 

 

יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים, והכי חשוב הוא האם יש איפה לאחסן אותה? יש קלנועיות מסוג יותר גדול וכאלו שהן קטנות יותר. קלנועיות גדולות נוחות יותר לנסיעה, אבל אם אין איפה לאחסן אותן, אז אין מה לעשות, צריך לוותר. יש גם קלנועיות קטנות יותר, המתקפלות לגודל של מזוודה ונכנסות בקלות לבית ולמעלית.

קלנועיות הן אינן רק כלי תחבורה הן דרך חיים… מרבית הדגמים של כלי הרכב החשמליים והרגילים מסתמכים על מהירות. לעומת זאת, הדגש בקלנועית הוא על נוחות ויעילות. קלנועית איננה רק דרך להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות, קלנועיות הן גם דרך ליהנות יותר בזמן הנסיעה ולתת לשלווה ולרוגע להציף אתכם. בזמן שכל הרחוב רץ וממהר, אתם מגיעים לכל מקום.


אודות מחבר המאמר

אופני הרים

קלנועיות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.