אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בשמים היפו אלרגיים לתת כמתנה

ניתן להבחין כי ישנם מוצרים קוסמטיים שונים אשר אנו רגישים אליהם, ויכולות להופיע לנו תופעות לוואי שונות כמו, נזלת, דמעות, פריחה, גירוי ואדמומיות בעור, שיעולים, מיגרנות, כתמי עור, קשיי נשימה, גירודים, התעטשויות וכדומה.

כל אילו סימנים של אלרגיה. אשר יש לנו כתוצאה בשימוש במוצר אשר אנו אלרגיים אליו. לאחר מחקרים שנעשו התברר כי חמש עשרה אחוז מכלל האוכלוסייה סובלים מאלרגיות שונות. אשר מופעים כתוצאה בשימוש של בשמים או מוצרי קוסמטיקה אחרים.

אלרגיה שמופיעה על עורנו, זהו מצב שבו המערכת החיסונית נלחמת בחומר אשר נקלט לגופה דרך מערכת הנשימה או במגע ישיר עם העור. וכתוצאה מכך עקב לחימתה של המערכת החיסונית מופיעים סימני האלרגיה.

בעבר מי שהיה לו רגישות אל בשמים לא יכל להשתמש בהם אך לא כך הדבר כיום, היות ובעקבות ההתפתחות המדעית בעולם הקוסמטיקה, מצאו פיתרון לאלרגיים, למענם ייצרו בשמים אשר הם היפו אלרגיים, אשר בשמים אילו מיוצרים בעזרת תהליכים מיוחדים. כמובן שהם מכילים חומרים מיוחדים כמו פרחים אשר בכך הם מונעים אלרגיות המופיעות  כתוצאה משימוש בבשמים.

בשמים אשר הינם היפו אלרגיים מופקים בתהליך אשר הינו ארוך, ונוצרים תמציות אשר ידועות שהם מכילים חומרים אשר הם אנטי אלרגיים.  כאשר מייצרים תמציות אילו של בשמים, אפילו משתמשים בקבוצת ניסוי עד אשר מגיעים למצב שבו אין כלל וכלל שום תופעה אלרגית לאף אחד כתוצאה משימוש של בשמים אשר אותם מייצרים.

בשמים אשר הם היפו אלרגיים,  מכילים אחוז נמוך של אלכוהול, ריחם מופק מחומרים טבעיים לדוגמא: פרחים, שמנים אתריים אפילו חלק מן בשמים אילו מכילים סגולות רפואיות.

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מפיקות בשמים אשר עשויים מפרחים ובכך מונעים אלרגיות. וכתוצאה מכך גם הרגישים בינינו יוכלו ליהנות משימוש של בשמים שונים.

כמובן שניתן לתת את המתנה המושלמת שיש, למי שאנו אוהבים, ניתן לשמח את האוהבים שלנו בעזרת משלוח פרחים, פרחים כל אחד ואחד מאתנו אוהב ובטוח שכל אחד ישמח לקבל במתנה משלוח פרחים ממישהו.

ניתן לשמח את האוהבים שלנו בעזרת בשמים רגילים או היפו אלרגיים או בעזרת עשיית משלוח פרחים.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.