אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין תעבורה

מדוע כדאי להיעזר במקרה הצורך בעורך דין תעבורה

אם קרה ונהגת למשל בפסילת רישיון, תוך כדי שכרות או בנסיעה במהירות העולה על המותר ונתפסת, כדאי מאוד שתיעזר בשירותים שמציע עורך דין תעבורה המומחה בתחום התעבורה. עורך דין בתחום התעבורה ידע בדיוק מהו החוק הכתוב ואיך להימנע מלבצע את עבירות התנועה. מכיוון שלעיתים שוטרי תנועה עושים טעויות, כדאי מאוד שתהיה מודע היטב לזכויותיך הקבועות בחוק וזאת יתאפשר בעזרתו של עורך דין תעבורה. זאת ועוד, עורך דין המומחה בתעבורה גם מכיר תקדימים שהיו בבתי משפט לתעבורה. התקדימים האלו יכולים לשמש בעתיד לטובתך אם תצטרך. עורך הדין העוסק בתעבורה גם מתעדכן באופן תדיר בחוקים ובתקנות חדשים ובאלו המתעדכנים.

 קרה ועברת על החוק בשגגה? עורך דין תעבורה טוב יכול לסייע

 קרה שנהגת ונזהרת ובכל אופן עברת על החוקים בשוגג או תוך חוסר תשומת לב, כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין המתעסק בדיני תעבורה שידע להראות את נסיבות אותו מקרה בבית המשפט ולקבל נסיבות מקלות. הליכה לדין תעבורה בלי ייצוג שלמשרד עורכי דין או עורך דין תעבורה יכול לעלות ביוקר. העונשים שאותם אתה עלול לקבל במידה ותימצא חייב, יכולים לנוע החל משלילת רישיון לחודשים ארוכים או שנים ועד לקנסות כספיים משמעותיים ואף עונשי כליאה. החיסכון הכספי הזניח אם תיגש לדין ללא ייעוצו של משרד או עורך דין תעבורה עלול בסופו של יום להיות מאוד יקר.

משרד עורכי דין תעבורה מסוגל לסייע במקרה ונהגת בשכרות

אם ישנו חשד שנהגת תוך כדי שכרות וזאת בעקבות בדיקת ינשוף ו/או בדיקת דם, אתה יכול לצפות העמדה לדין. במקרה זה רצוי מאוד לשכור עורך דין תעבורה שיעזור לך לבדוק אם ישנן נסיבות היכולות להביא לזיכוי. עבירה של נהיגה בשכרות הינה עבירה חמורה שעליה קיים עונש מינימום הכולל פסילת רישיון הנהיגה למשך שנתיים לכל הפחות. עורך דין מקצוען יכול להביא להפחתה בעונש או זיכוי.

נהגת במהירות הנחשבת למופרזת? עורך דין תעבורה מסוגל להקל בעונש

היה ונהגת במהירות מופרזת, הגיוני שתקבל העמדה למשפט או דו"ח עם המרה למשפט. עורך דין בתחום התעבורה יוכל לעזור בכך. לפי מכשירי האכיפה למשל ממל"ז ומכמונת דבורה שאיתרו את המהירות, עורך דין תעבורה מנוסה יוכל לגבש עבורך קו הגנה תואם במיוחד לנסיבות האירוע שלך וכך גדלים סיכויך לקבל זיכוי או עונש מופחת. כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין תעבורה טרם ההחלטה האם להישפט או לא.

עורכי דין תעבורה רצוי מאוד לשכור במצב של תאונת דרכים

אם חלילה היית מעורב באירוע של תאונת דרכים, אתה חייב להבין שהחוק מבדיל בין המעורבים בתאונה ומתייחס אליהם בצורה אחרת. אם ישנו חשד שאתה גרמת לתאונה הזו, רצוי לקבל את עצתו, כמה שיותר מוקדם, של עורך דין תעבורה. הייעוץ צריך להיות סמוך ככל האפשר לזמן התאונה כדי לקבוע קו הגנה שיכול להתאים לחומרה של התאונה. עורך הדין יסייע לך לאגור את המידע הרצוי שיחד איתו יש ללכת למשפט על מנת שכמה שפחות אשמה תוטל עליך.

 


אודות מחבר המאמר

משרד עורכי דין אורן בושרי www.orendin.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.