אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד מתבצע ניתוח הגדלת שדיים

 

כל שנה ושנה יותר ויותר נשים עושות ניתוח פלסטי על מנת לשפר את המראה שלה, למעלה מ 150,000 נשים בשנה עוברות ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים, אשר אותו מבצע מנתח פלסטי מקצועי. כמובן שלפני שעושים ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים, חובה להיפגש עם מנתח פלסטי על מנת שייעץ למטופלת איזה טיפול ואיזה סוג של ניתוח פלסטי מתאים לה ביותר עדי לעשות הגדלת שדיים. את ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים עושים בעזרת הכנסת שתל סיליקון לגופה של האישה המנותחת.

מנתח פלסטי אשר הינו מומחה בתחום טוען כי, ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים מטרתו ל

להעניק ולתת למראהו של החזה שייראה שהינו בעל נפח לעצב אותו בתורה חדשה, לפי מה שהאישה אשר מנותחת מבקשת. חשוב מאוד מי נחבר שיהיה לנו בתור מנתח פלסטי אשר ייבצע את ניתוח הגדלת חזה. חשוב לדאוג כי מנתח פלסטי יהיה טוב אמין, בעל ניסיון רב בתחום וכמובן שצריך לבדוק  אילו ביקורות יש עליו מן המכרים שלנו או לקורא על מנתח פלסטי כתבות אשר הם נמצאות ברשת האינטרנט.

השד מסיים את ההליך של גדילתו בגיל שבע עשרה, כבר אז ניתן לראות כיצד ייראה השד כל ימי חיינו מבחינת צורה וגודל, כתוצאה מכך אין כלל וכלל טעם לעבור ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים, כמובן שאין אפילו עניין בדבר של ייעוץ עם מנתח פלסטי אשר מומחה בתחום האם כדאי או לא לעשות ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים.

בנוסף לבנות יפות ונערות, ישנו קהל יעד נוסף אשר הוא מעוניין לעשות ניתוח פלסטי של הגדלת שדיים, אילו הן אותם נשים אשר הן עברו מספר לידות, וכתוצאה מכך הן חשות כי המראה שלהן כיום הינו מוזנח, כתוצאה מכך שעקב הלידות החזה שלהן לא חזר להיות כמו שהוא היה לפני הלידות ואולי אפילו ההנקות.

ישנם מצבים אשר בהם השד אינו גדל באופן סימטרי, אפילו יכול להיות הבדל של עד מידה או יותר. בין שד אחד לשני. לכן לאחר ייעוץ עם מנתח פלסטי אשר הינו מומחה בתחום הוא ימליץ למטופלת לעשות ניתוח פלסטי של הגדל שדיים כדי ליצור איזון וגודל אחיד בין שדיה של המטופלת.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.