אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בפלורידה הססגונית

עבודה בפלורידה מזכירה בימים טובים קרנבל או לפחות נופש חלומי, והאווירה הססגונית לבדה שווה את הטיסה. בפלורידה כל יום הוא יום חג, מה שמשפיע לטובה לא רק על מצב הרוח אלא גם על השכר ועל הנדיבות של הבוסים והלקוחות. עיקר שמחת החיים במדינת פלורידה קשור לכסף – מדובר באחת המדינות בארה"ב עם ההכנסות הגבוהות ביותר, רובן מתיירות. אבל גם למזג האוויר יש תפקיד מכריע: שמש, ועוד שמש, ומזג אוויר נעים אפילו בחודשי החורף. לפלורידה מגיעים כל האמריקאים בין דצמבר לפברואר, כדי להמלט מהקור. כך שלכל עבודה בפלורידה יש הרבה מאוד יתרונות. זו הסיבה, כנראה, שהמדינה והערים השונות בה – אורלנדו, מיאמי, טמפה ועוד – הן יעד עבודה מועדף בעיני ישראלים, שנוהרים לפלורידה מדי שנה ונשארים לשלושה חודשים או יותר של עבודה בפלורידה הססגונית.

 

עבודה בפלורידה באזורי החוף

פלורידה מתחלקת למיאמי, מיאמי ביץ' וערי חוף אחרות, ולערים שממוקמות בפנים המדינה. בגלל מזג האוויר והפיתוח הענף, בכל עיר עבודה בפלורידה ישנם הרבה מאוד מקורות מים, טבעיים או מלאכותיים אבל איכשהו מיאמי הפכה מזוהה יותר מכל עם פלורידה בעיניי ישראלים – חופי זהב, דקלים, מלונות פאר, פנסיונרים יהודים עמוסים בכסף והמון משפחות יהודיות וישראליות. עבודה בפלורידה הססגונית באזור הזה מאפשרת להכיר את יתר הפנינים של מיאמי – קרנבלים, מועדונים, שכונות ססגוניות וצבעוניות ואינסוף אפשרויות בילוי ואוורור בסוף יום עבודה. בכל חודש כמעט יש בעיר פסטיבל או קרנבל, והם כוללים תחרויות, הופעות, מוסיקה וירידים. והזמדנויות עבודה בפלורידה שמרוכזות בערי חוף קשורות בעיקר למכירה – אבל מודעות הדרושים מציעות גם משרות אופר, מוברים, מאבטחים, אנשי שיווק, וכל יתר העבודות שמתאימות לתקופה זמנית שבין חודשיים לשנה.

 

עבודה בפלורידה הססגונית

קשה לסרב להצעת עבודה בפלורידה הססגונית, שכוללת גם את עיר הילדים אורלנדו (היעד האולטימטיבי לנופש עם ילדים לכל תייר – אמריקאי או זר), את טמפה עמוסת הפסטיבלים, ג'קסונוויל עם חגיגות האורות השנתיות שבה… לכל עיר ולכל אזור יש את המסיבות והאירועים השנתיים המיוחדים לו, והם מהווים חלק בלתי נפרד מתקופת עבודה בפלורידה ומגוונים את השגרה בצבעים, קולות וריחות. לאוהבי האמנות והתרבות החופשית, מיאמי ביץ' היא יעד מצויין עם ירידי ענק שקשורים לאמנות, מופעי דראג פתוחים לקהל, פסטיבלי קומדיה, פסטיבל קולנוע ועוד. מי שמחפש את הפנטזיה ימצא בטמפה הססגונית קרנבלים וירידי תחפושות. וגם ביתר הערים לא חסרות תהלוכות ואטרקציות… עבודה בפלורידה מספקת שפע של הזדמנויות לחגוג, לצאת מהשיגרה ולשמוח יחד עם כולם גם אם אין ממש סיבה ברורה.

 

עוד הצעות עבודה בפלורידה

עבודה בפלורידה היא ללא ספק הזדמנות מרגשת ורווחית מאוד להתאוור מהשגרה המוכרת ולחסוך כסף תוך כדי – ומדובר על סכומים משביעי רצון לגמרי. אין קושי גדול למצוא עבודה באחת הערים בפלורידה: בכל עונה, מדי יום, מופיעות בלוחות השונים הצעות מכל סוג. יש תקופות שיא לעונת המכירות ואזורים שבהם ענף המכירות נחשב רווחי במיוחד – ויש אזורים וחודשים שבהם תחומים אחרים שולטים. עבודה בפלורידה הססגונית לא מוגבלת לגיל, למשרות מסויימות או לאזור אחד ויחיד: המדינה כולה פתוחה בפני ישראלים שמחפשים לעשות כסף בחו"ל, במדינה דוברת אנגלית עם מזג אוויר מצוין ועונת תיירות שנמשכת כל השנה. מי שיש לו את זה: את הרצון, השאפתנות והפוקוס, ומחפש סביבה שתתן לו סיבות לשמור על אופטימיות כלכלית ומצב רוח טוב, עבודה בפלורידה מתאימה בדיוק.


אודות מחבר המאמר

אתר MAKA - כל המידע על עבודות בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.