אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להיראות טוב יותר?

יש מספר סיבות עיקריות שבגללן אנחנו ניגשים אל חדר הניתוח, אם מדובר על הגדלת חזה, הרמה, ניתוחי עיניים ועוד, הנה הסיבות שגורמות לנו לעבור שינויים:

 

ניתוחים פלסטיים משמשים לפעמים לתקן כל מיני "באגים" שיצר הטבע, כאלה שפוגעים באיכות החיים, בבריאות וגם מבחינה חברתית, אולם עם זאת רבים הגברים והנשים שבוחרים לשים עצמם בחדר הניתוחים,תחת ידי המנתח ולמה?יש כמה סיבות לעשות ניתוחים פלסטיים שונים אם זה הגדלת חזה הסרת משקפיים ועוד:

מה יש לבדוק וממה יש להיזהר כאשר מתכננים לעבור ניתוח או טיפול? לפניכם כמה דגשים חשובים שיעזרו לכם לדעת יותר על התחום.

בת הזוג / בן הזוג- לדעתו ורגשותיו של בן או בת הזוג ישנה השפעה על ההחלטה- ולעיתים מקור הרעיון הוא דווקא באחד מבני הזוג. היום כשהדבר אפשרי ישנם הבוחרים בניתוחים פלסטיים על מנת לממש רצון או אפילו פנטזיה של בן או בת זוגם.

 

שיפור ההופעה החיצונית- הסרת שיער בשעווה, חזה, הסרת שיער shr וכו'. לגבר החדש קוראים המטרו סקסואל, הנשים נשארו נשים. אם נסכם הרי שכולנו רוצים להראות טוב יותר, והיום כאשר הדבר אפשרי ואפילו התשלום נוח, כולנו יכולים לקצר, לשפר, לשאוב, לשייף להגדיל או להקטין לעשות גם הסרת שיער בדיוק כפי שחלמנו. בדיוק כפי שפנטזנו מול הראי.

 

ביטחון עצמי ושיפור ההרגשה- רבים הם האנשים אשר סבורים כי הביטחון העצמי שלהם ישוב בעקבות הניתוח. לו רק היה לי אף מושלם, חזה שופע או היקפי היו מצטמצמים הייתי יכול/ה להכיר בן זוג, להשיג את משרת חלומותיי ולטוס לירח. על הביטחון העצמי נדרשת עבודה גם מעבר ולאחר הניתוח הפלסטי, אולם כחלק מהפתרון, ייתכן ומדובר בהחלטה נבונה.

 

ומה שלא קיבלנו מהטבע- ניתוחים פלסטיים הם הדרך להחזיר אלינו את אור הנעורים – למתוח, להרים, להעלים, להקטין וגם להגדיל. גופנו משתנה עם השנים זו עובדה, אולם את הנעשה ניתן בהחלט לשנות.

 

רצוי לדעת כי ניתוח פלסטי, ככל תהליך רפואי אחר, טומן בתוכו סיכונים ותופעות לוואי.אם הנכם מעוניינים בניתוח פלסטי בחרו במקום ורופא מומלץ, בדקו מהו זמן ההחלמה שתהיו מוכנים לאירוע המרגש.

 

ניתוח מוצלח והחלמה מהירה.


אודות מחבר המאמר

למידע אודות מחירון הסרת שיער והמלצות על הסרת שיער בלייזר המלצות בקרו באתר שלנו www.rosh-yehudi.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.