אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור מפעיל ליום הולדת

לכל ילד יש את היום המיוחד שלו . היום בו הם מרגישים הכי חשובים, הכי אהובים  - יום ההולדת של ילדינו היקרים. יחד איתו מגיעה גם מסיבת יום ההולדת שלהם שללא הפעלות ימי הולדת, המסיבה לא תהיה מושלמת. אבל הפעלות לימי הולדת הן לא דבר שאפשר להתייחס אליו בזלזול וכבדרך אגב, אלא כדאי לבדוק את העניין לעומק ובכובד ראש. בשנים האחרונות אפשר לראות את התפתחות תחום הפעלות ימי הולדת לילדים בצורה משמעותית. המון חברות המתמחות בהפעלות הוקמו במטרה להציע לכם, ההורים, חוויה אטרקטיבית ומהנה לילדכם.

השלבים לבחירת מפעיל והפעלה

בקשו המלצות- הפעלות ימי הולדת הן עניין רגיש, לכן מאוד רצוי לבקש המלצות מאנשים שכבר הזמינו הפעלה כזו ליום הולדת. תבדקו אם  הם היו מרוצים מהמפעילים, האם ההפעלה הספציפית שהם בחרו עלתה על ציפיותיהם, והאם ילדם וחבריו היו מרוצים לאחר סיום היום הולדת.

 

בצעו בדיקה ומחקר –חשיבות רמת ה הפעלות ימי הולדת עולה עם הגיל של ילדיכם . כשחושבים על זה  בכל גיל, כדאי להקדיש מעט מחשבה לעניין הפעלות ליום הולדת שאנחנו רוצים להביא ליום ההולדת של ילדינו. ראשית, צריך לחפש באינטרנט פרטים על כל נושא ההפעלות לימי הולדת. חפשו את הנושאים שאתם חושבים שיעניינו אתכם ואת ילדיכם, חפשו מפעילים שנראים לכם מקצועיים ואמינים, ותתחילו לסנן.

סקר מחירים- רצוי  ומומלץ לערוך השוואת מחירים בין סוגי הפעלות ימי הולדת אחת לשנייה. רצוי לבדוק מה כוללת כל הפעלה, כמה זמן אורכת כל הפעלה, האם המפעילים מארגנים דוכני מזון, האם יש צורך להזמין או להכין ציוד נוסף בנוסף למה שהמפעיל מביא, האם סוג ההפעלה  שאתם רוצים להזמין דורשת מיקום או היערכות מיוחדת. אחרי שיהיו בידכם את כל הנתונים , תצטרכו להחליט איזה מפעיל אתם רוצים ואיזה נושא הפעלה הכי מוצלח ומשתלם.

 

מקצועיות וניסיון- רצוי לבדוק את המפעילים המציגים עצמם כמוסמכים לבצע הפעלות ימי הולדת ואותם אתם חושבים להזמין. חשוב מאוד לברר כמה ניסיון יש להם, ואם אפשר להמציא גם משהו בכתב. הדרך הכי טובה להתרשם מהניסיון ומהמקצועיות של המפעילים היא ללכת לראות דוגמא של הפעלה אצל ילדים אחרים  . למרות שזה רק מסיבת יום הולדת, חישבו על המבוכה שיכולה להיות לכם מול כל החברים של ילדכם, כאשר ייוודע להם שבמקום לקבל הפעלות מדהימות ליום הולדת, קיבלתם פלופ....

לסיכום אין לוותר על פגישה עם המפעיל- אחרי שגיבשתם דעה והחלטתם על נושא ההפעלה הטוב ביותר ליום הולדת, רצוי מאוד שתפגשו  עם המפעיל לשיחה אישית. אין כמו מראה עיניים כדי להתרשם מהבנאדם , משפת הגוף שלו, מהתקשורת שלו עם ילדים. רק ככה תדעו אם בחרתם נכון.

 


אודות מחבר המאמר

עידית ביטון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.