אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שילוח אווירי - איזה סוג מתאים לעסק שלך

 

שילוח אווירי לא צריך להיות יקר

שילוח אווירי הוא ללא ספק שוק עולמי ענק וניתן לשלוח כמעט כל פריט מחו"ל באמצעות שירות המטענים בדרך האוויר. אם זו מעטפת מסמכים בגודל  A4או ציוד קידוח נפט גדול וכבד - ניתן להשתמש בשירות של שילוח אווירי. לעתים קרובות מספיק לא יותר מאשר מטוס מסחרי עבור תנועות המטענים האלו, אולם עבור מטען גדול או כבד, מנוצלים מטוסי מטען. מטוסי Freighter המכונים גם מטוסי מטען, הם בדרך כלל בואינג 747 המיועדים עבור שילוח אווירי ולהטיס מטען בלבד ברחבי העולם. אלה יכולים להיות מופעלים על ידי ספקי תעופה מסחריים, כגון קתאי פסיפיק, בריטיש איירווייס, לופטהנזה וכו'. אבל יש גם חברות תעופה שמתעסקות אך ורק במטען בלבד ורק לתפעול המטען, כגון  Cargolux.

באמצעות שירות שילוח אווירי מציעים מעבר מהיר מן המקור ליעד, בשל זמן הטיסה הקצר יחסית בין המדינות. כאשר לעומת שירות משלוח מטענים בדרך הים, שבו פעמים המעבר הוא יותר איטי אך העלויות הרבה יותר זולות, שילוח אווירי היא ללא ספק הניתוב המהיר עבור משלוחים דחופים או אם המטען מחייב משלוח בינלאומי מהיר. מכיוון ששימוש בשירות שילוח אווירי יכול להיות יקר, תמיד צריך לשקול את בדיקת הפרטים הבאים כדי לראות האם יש דרכים לצמצום ההוצאות הכוללות.

טיסה ישירה או עקיפה בשילוח אווירי?

בהתאם למדינות שאתה שולח אליהם או מהם, תוכל למצוא בדרך כלל חברות שילוח אווירי שיכול להציע שירות טיסה ישירה ואחרות המציעות שירות טיסה עקיפה. ההבדל הוא בעצם כי ששירות שילוח אווירי ישיר יוצא מארץ המוצא ומגיע ליעד בלי תחנת ביניים במהלך מסע זה. שירות שילוח אווירי עקיף יצא מארץ המוצא ולאחר מכן תהיה תחנת מעבר במדינה אחת או יותר לפני שההגעה לשדה התעופה הסופי של היעד. באמצעות טיסה לא ישירה ניתן לחסוך בעלויות מאשר לבחור בשירות ישיר. עם זאת, צריך לזכור ששירות שילוח אווירי עקיף פירושו שהמשלוח יגיע מאוחר יותר לעומת שימוש באפשרות של שילוח אווירי ישיר.

השירות הזמין הקרוב או שירות מאוחד בשילוח אווירי?

בעת שימוש באפשרות השילוח האווירי הבא, משמעות הדבר היא כי המשלוח שלך יצא מארץ המוצא באמצעות הטיסה הקרובה הבאה אל היעד לא משנה באיזו חברת התעופה. בדרך כלל זה יהיה שילוח אווירי ישיר ותצטרך לשלם מחיר גבוה. איפה שאפשר, אתה צריך תמיד לחפש את השירות האחוד, שבו השילוח האווירי שלך יהיה "מאוחד" עם שילוח אווירי של שולחים אחרים לאותו יעד. זו אופציה אטרקטיבית יותר מבחינת עלות ותחסוך לך כסף משימוש באפשרות השילוח האווירי הזמין הבא. יש לזכור כי בהתאם לאיחוד המשלחים בו אתה משתמש, הם יקבעו באיזו תדירות הם טסים מן המוצא אל היעד, מה יכול להשפיע על זמן ההגעה של המשלוח.


אודות מחבר המאמר

שיפינג אי.אל. שילוח בינלאומי - www.shippingil.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.