אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון אסטרל נירוונה אילת במבצע

במרכז אזור התיירות והמלונות של אילת, קרוב לחופים המפורסמים שלה, במרחק הליכה ממרכזי הקניות הפופולאריים של העיר אילת, הטיילת ושאר אטרקציות, תמצאו את מלון אסטרל נירוונה אילת. מיקומו של המלון הינו אידיאלי לחופשה מלאה ומפנקת בעיר אילת, ומאפשר גישה נוחה לכל המקומות המרכזיים של העיר, אותם פוקדים מאות אלפי הנופשים בעיר אילת מדי שנה.

במלון תמצאו כ-60 סוויטות מרווחות, אשר בנויות משני חדרים, האחד חדר שינה והשני חדר סלון. בנוסף, המלון מציע גם מספר חדרים רגילים אך מרווחים. כל חדרי המלון והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני חדיש, עם מגע אלגנטי ונעים, ויוצרים תחושה של ביתיות בשילוב עם הפינוק של חדר במלון. במלון לובי מעוצב, בריכה, פאטיו מקסים, משחקייה ומגוון שירותים ופינוקים אשר יהפכו את החופשה שלכם לבלתי-נשכחת.

כאמור, מלון נירוונה אילת מציע מגוון של סוויטות מרווחות ומפנקות, ממוזגות, מעוצבות ברוח המודרניות והחדשנות, בצבעים נעימים ובשילובים אשר משרים תחושת ביתיות על הנופשים. הסוויטות בעלות שני חדרים, כמפורט, כמו גם חדר אמבטיה ושירותים. חדר השינה של הסוויטה מתאים ללינה של זוגות, והסלון המרוהט בספות נפתחות במידה ויש צורך להלין אורחים נוספים, מתאים לאירוח של ארבעה אורחים נוספים, כך שבסך הכל ניתן להלין שש נפשות בסוויטות. באזור המטבחון של הסוויטה יש מקרר וניתן להתקין ארוחות קלות, אך הוא אינו מאובזר לבישול. שולחן האוכל מאפשר אכילה נוחה ונעימה של הארוחות. בנוסף, ישנה גם טלוויזיה בכבלים, רדיו ומכשיר טלפון בכל סוויטה. מלון נירוונה מוקף בנופים עוצרי נשימה – הרי אילת, הים, העיר – אשר לפחות אחד מהם נשקף מכל חדר במלון.

עם כניסתכם למלון אסטרל נירוונה אילת תוכלו מיד לקחת נשימה עמוקה ולהתחיל ליהנות מהחופשה. הלובי של המלון יברך את פניכם וישרה עליכם אווירה שקטה, עם עיצובו הבהיר, המודרני והנוח. בשעות הערב, הלובי-בר מציע מגוון משקאות, ביניהם משקאות חמים, משקאות קלים ומשקאות אלכוהוליים הכוללים בירות ויינות. בתשלום נוסף, אתם מוזמנים גם להשתמש בעמדת האינטרנט אשר ממוקמת גם היא באזור הלובי.

את ארוחותיו, המלון מגיש במסעדת המלון. מדי יום, אתם מוזמנים ליהנות מחוויה קולינארית ישראלית ועולמית, ולטעום מהמגוון העשיר והטעים המוצע במהלך הארוחות. את ארוחות הצהריים ניתן לסעוד בבר הבריכה, המציע מגוון בשרים וסלטים, כמו גם חטיפים, גלידות ושתייה על סוגיה השונים.

מלון אסטרל נירוונה אילת  מציע לאורחיו פאטיו מקסים, המוקף בנוף וצמחייה ויוצר אווירה מיוחדת במינה. בפאטיו זה תמצאו את הבריכה. לרשות ונוחות האורחים מבחר של כסאות נוח ומיטות שיזוף הפזורים סביב הבריכה, כמו גם שמשיות ופינות מוצלות. כאמור, הבר של הבריכה מציע ארוחות צהריים, ומגוון של שתייה (קלה וחריפה) גלידות וחטיפים.

במהלך עונת התיירות, קיימות מגוון של פעילויות לילדים ומבוגרים כאחד, אשר מועברות במהלך היום והערב. מועדון הילדים מציע מגוון של משחקים ופעילויות עבור הצעירים ביותר. המשחקייה של המלון מציע מגוון סרטים ומכשיר טלוויזיה בו ניתן לצפות בהם, פינות משחקים שונות, בריכת כדורים ומכונות משחק המופעלות במטבעות. צוות הבידור של המלון מעביר פעילויות בשעות הערב, הכוללות שעשועונים, הופעות ועוד. לעיתים, ניתן ליהנות גם מהפעלות שונות הנעשות באזור הבריכה.

ועדי עובדים וקבוצות מוזמנים לפנות למלון אסטרל נירוונה אילת, שכן המלון מוכן ומאובזר לאירוח קבוצות, ואף מציע חבילות של ימי כיף במידת הצורך. ימי הכיף כוללים, לדוגמא, פעילויות של ספורט ימי, הפלגות, ארוחת-צהריים, צפייה בדולפינים וסיומו של יום כיף בביקור בספא עם מגוון טיפולים במבצע מיוחד.

גם אם אינכם חלק מקבוצה מאורגנת, ישנו מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מהם ניתן ליהנות באילת ובסביבתה. הטיילת של העיר מציעה מגוון דוכנים, המצפה התת-ימי וריף הדולפינים הינם אטרקציה בפני עצמה, מיקומה של העיר על החוף והיותה עיר תיירות מבטיחים מגוון עשיר של פעילויות ימיות שונות כמו צלילה, שיט ועוד. בנוסף, סביבתה ההררית של העיר אילת הינה מטמון עבור מטיילים, עם מגוון מסלולים רגליים ובסוגי רכבים שונים.

 

בואו לאסטרל נירוונה כדי ליהנות מחופשה נעימה, מפנקת ובלתי-נשכחת.

להזמנות חייגו עכשיו למרכז ההזמנות בטלפון 077-5300093


אודות מחבר המאמר

הוטלס 777

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.