אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרמת חזה עם שתלי סיליקון

הרמת חזה עם שתלי סיליקון היא הליך שבסופו מושג חזה זקוף יותר ובעל נפח, ולכן מתאימה למי שהחזה שלה איבד מיציבותו ומנפחו. תהליך זה יכול לקרות כתוצאה מגיל, משינויים לא מאוזנים בהרגלי אכילה, מלידה, מתקופת הנקה ומסיבות נוספות כגון תורשה. כיוון שניתן לבצע הרמת חזה בדרכים רבות, השיטה שבמהלכה נעשה שימוש בשתלי סיליקון לא תמיד תהיה זו המומלצת ביותר על ידי הרופא המטפל, כיוון שלמעט היתרונות יש בה גם חסרונות, ביניהם צניחה מוגברת של החזה כתוצאה מהשתלים עצמם ומשקלם. אולם הרבה פעמים לא  ניתן להגיע לתוצאה משמעותית בשיטות האחרות, ומי שצניחת החזה שלה קלה עד בינונית והיא איננה מתכננת הריון והנקה יכולה ליהנות מתוצאות הרמת חזה שנעשית עם שתלי סיליקון למשך זמן ארוך. הדרך לבחירת שיטת ההרמה כוללת התייעצות עם רופא, שלמעט ניסיונו הרב בעבודה עם שתלי סיליקון ובהליכי הרמת חזה הוא יכול לקבוע את מידת הצניחה ולהעריך את כמות הנפח שמומלצת לכל אחת, על מנת שהחזה שיתקבל בסוף ההליך ייראה זקוף ומלא יותר. הצניחה מתבטאת הרבה פעמים לא רק ב'נפילת' הקו של הפטמה והעטרה לעומת בסיס החזה אלא גם במראה מרוקן מעט, וכיוון ששתי התופעות הללו מתרחשות במקביל, עבור נשים רבות הדרך הטובה ביותר להחזיר את החזה למקומו הטבעי וצורתו המלאה יותר והמקורית היא לבצע הרמת חזה עם שתלי סיליקון .

 

הליך הרמת חזה עם שתלי סיליקון

ההליך עצמו יכול להתבצע במספר דרכים. אחת מהן היא החדרת השתל ומיקומו באופן כזה שהאפקט שייווצר יהיה של חזה מורם. כיוון שניתן 'לשחק' עם שתלי סיליקון: למקם אותם מעל או מתחת לשריר, לקבוע את מיקומם המדויק ולבחור אותם בנפחים שונים, יש אפשרות בחלק מהמקרים שההרמה כולה תסתיים בהחדרת שתלים בנפח מתאים, למיקום המתאים בחזה. דרך נוספת שמאפשרת הרמת חזה עם שתלי סיליקון היא לשלב בין הליך מסורתי של הרמת חזה לבין הגדלה קלה עד מתונה בעזרת שתלי סיליקון. בשתי השיטות ניתן למקם את העטרה והפיטמה מחדש בגובה המתאים להגברת אפקט ההרמה. בשיטה הראשונה, הפגיעה ברקמת העור היא מינימלית.

 

הרמת חזה עם שתלי סיליקון – יתרונות ותוצאות

הרמת חזה עם שתלי סיליקון בטכניקה שבה השתלים ומיקום העטרה גורמים לחזה למראה מלא וזקוף יותר, מאפשרת התערבות מינימלית ומצריכה חתך בבסיס השד או רק סביב אזור העטרה. הצלקות לפיכך הן מזעריות ובלתי מורגשות, והתוצאות דרמטיות יחסית להליך, שנחשב פשוט יחסית. במידה והצניחה גדולה מאוד, או שלחזה הנפול קיימים עודפי עור משמעותיים, יש צורך בהליך מסובך מעט יותר שעלול לכלול גם הסרת עודפי עור ויצירת אזור תפר רחב יותר, אך התוצאות יכולות להחזיק מעמד כל עוד נשמרת דיאטה מאוזנת, ולא מתוכננים הריונות והנקות. היתרונות בביצוע הרמת חזה בתוספת שתלי סיליקון, או כאשר השתלים הם חלק מההליך, הם בטיחותו של החומר וגמישותו הרבה – כיום ניתן להשיג שתלים באחוזי רכות שונים, בצורות שונות ואף כאלו שאינם מפריעים לביצוע בדיקות רפואיות רוטיניות באזור החזה. לאחר הרמת חזה בשיטה זו יש צורך במנוחה ובלבישת חזייה מיוחדת, ששומרת על המקום, מונעת נפיחויות, מייצבת את השתל ומזרזת את תהליך הריפוי והתוצאות אינן מאחרות להגיע – בתוך חודש מיום הניתוח כבר ניתן לראות את החזה החדש שהתרפא מההתערבות הכירורגית, ותוך שלושה חודשים מתקבלת תוצאה סופית: סימני הניתוח ותופעות הלוואי כגון חוסר תחושה חולפים. כל אישה שמעוניינת במראה טבעי אך מלא וצעיר יותר של החזה ולא מחפשת את מראה כוכבת הפורנו, יכולה לשקול הרמת חזה עם שתלי סיליקון.


אודות מחבר המאמר

אתר ESTETICA - האתר המוביל בתחום ניתוחים פלסטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.